۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۵۱۳۹۷
حجت الاسلام راشد یزدی:

انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان منحل شدنی نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام راشد یزدی گفت: خانواده های شهدا برای خون عزیز خود خرج می کنند و همان گونه که امام حسین(ع) فرمودند: «اگر خانواده ما پاک نبود پیامبر از آن بلند نمی شد»، خانواده شهدا نیز مانند شهیدشان هستند بنابراین با وجود آن ها این انقلاب منحل نشدنی است.
حجت الاسلام راشد يزدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام کاظم راشد یزدی، ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای انقلاب اسلامی که به مناسبت فرا رسیدن روز شهید در محل هتل ثامن مشهد برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی عجیب و دفاع مقدس نیز لازمه آن بود در این مملکتی که مردم آن سال ها زیر چکمه های جبارانه مستکبران جان کندند.

 

وی با اشاره به مجاهدت های ایثارگران در طول سال های دفاع مقدس، افزود: سوگند به خدا بعثی ها از آن جباران هم بدتر بودند و ذره ای شرف و انسانیت در وجود بعثی عراقی وجود نداشته و ندارد؛ وقتی خرمشهر فتح شد من در پایگاه شهید بهشتی نماز و روضه می خواندم، روز پنجم که به بازدید خرمشهر رفتیم، قسمت متنابهی از خرمشهر خرابه بود و در زیرزمین های خرمشهر دینامیت گذاشته و امارت ها را منفجر کرده بودند.

 

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: دست بعثی ها به گوشه چادر ناموس این کشور نرسید و نتوانستند حتی یک وجب از خاک ما را بگیرند چرا که پدران شما جان شان را گرفتند و جلوی تانک ها رفتند و مادران شهدا نیز مثل کوه ایستادند و خم به ابرو نیاوردند.

 

حجت الاسلام راشد یزدی تصریح کرد: ما هم، زمان دفاع مقدس را با عزت و سربلندی گذراندیم، هم آینده آن را با عزت روی پای خود ایستادیم و امروز آمریکایی که پیش از این ما را به حساب نمی آورد، زانو می زند و با ما مذاکره می کند چرا که این مردم هم امتحان خود را پس داده اند و هم پای انقلاب خود ایستاده اند.

 

وی افزود: خانواده های شهدا کسانی هستند که برای خون عزیز خود خرج می کنند و همان گونه که امام حسین(ع) فرمودند: «اگر خانواده ما پاک نبود پیامبر از آن بلند نمی شد»، خانواده شهدا نیز مانند شهیدشان هستند از این رو با وجود آن ها این انقلاب منحل نشدنی است.

 

این کارشناس مذهبی اظهار کرد:  نظام اسلامی محدود به مرزهای ایران است اما انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران نیست و نمی شود جلوی آن را گرفت و از نتایج آن مسلمان شدن 10 میلیون نفر در آمریکا است؛ این درختی است که خون پدران شما پای آن ریخته شده و لذا خزان نخواهد دید و هرکس علیه آن کاری کند از بین خواهد رفت و تنها ارض خود می برد و زحمت ما می دارد.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از 22 نفر از افتخار آفرینان خانواده شهدا به مناسبت 22 اسفندماه سالروز بزرگداشت شهدا تقدیر به عمل آمد./820/پ202/ب5

 

ارسال نظرات