۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۲۵۱۴۰۵
حجت الاسلام والمسلمین علوی:

اساس کار در وزارت اطلاعات بر مدیریت راهبرد محور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما اساس کار در وزارت اطلاعات را بر مدیریت راهبرد محور قرار دادیم و امروز وزارت اطلاعات بر راهبردهای اخلاقی توصیه شده مقام معظم رهبری اداره می شود.
وزير اطلاعات

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری به عنوان نخستین ناطق پیش از دستور در جلسه عصر مجلس خبرگان پس از عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) پیرامون امنیت و حق جامعه ایرانی از این نعمت بزرگ سخن گفت و خاطرنشان کرد: کار اطلاعاتی برای تولید امنیت بسیار پیچیده، تخصصی و حساس است که باید براساس شرع، اخلاق و قانون انجام پذیرد؛ چرا که در نظام اسلامی همه امور باید طبق شرع، اخلاق و قانون و در چهار چوب های شرعی و فقهی به پیش رود.

 

وی تأکید کرد: ما اساس کار در وزارت اطلاعات را بر مدیریت راهبرد محور قرار دادیم و امروز وزارت اطلاعات بر راهبردهای اخلاقی توصیه شده مقام معظم رهبری اداره می شود.

 

 

وزیر اطلاعات با اشاره به نظارت دقیق همراه با امنیت و در عین حال ایجاد نشاط و از بین بردن مواردی که رعب و ترس ایجاد کند افزود: با مد نظر قراردادن منطق «رحماء بینهم و اشداء علی الکفار» دستاوردهای مهم وعمده ای به دست آورده ایم و رعایت اصل برائت را ملاک و مبنا قرار دادیم.

 

وزیر اطلاعات و عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه بخشی از اقدامات امنیتی و پیشگیرانه محرمانه قابل ذکر وزارت اطلاعات را برای نمایندگان این مجلس، بازگو کرد./1323/د101/ج

ارسال نظرات