۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۲۵۱۶۹۴

پایگاه الکترونیکی پاسخ به شبهات دینی رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه الکترونیکی پاسخ به شبهات دینی ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم رونمایی شد.
پاسخ به شبهات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد فرخ زاده دبیر پایگاه الکترونیکی پاسخ به شبهات دینی در مراسم آیین رونمایی از این پایگاه که ظهر امروز در ساختمان مرکز پاسخ به شبهات دینی برگزار شد با اشاره به این‌که این سایت یک نوع نشریه الکترونیکی است، گفت: این پروژه در ابتدا قرار بود به عنوان یک نشریه منتشر شود ولی مشکلاتی حاصل شد و در انتها به طراحی سایتی که شبیه یک نشریه باشد اجرا شد.

 

وی در ادامه با بیان این‌که این سایت از دو جنبه مورد مطالعه قرار گرفته است، ابراز داشت: این سایت به نحوی طراحی شده که هر فردی وارد آن شود یک نشریه را می‌بیند و جنبه دوم این است که علمی بودن و رفرنس این سایت مورد توجه بسیار قرار گرفته است.

 

فرخ زاده با تأکید بر این‌که این سایت در قسمت جستجو قدرت زیادی دارد، اظهار داشت: آرشیو این سایت از نشریه سابق صباح غنی شده است که مقالات زیادی را در خود جای داده است.

 

دبیر پایگاه الکترونیکی پاسخ به شبهات دینی با اشاره به این‌که این سایت به دو زبان عربی و انگلیسی ترجمه شده است، تصریح کرد: در فضای امروز جهان فعالیت سایبری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و سعی ما این است که در این فضا فعالیت ثمربخشی را داشته باشیم.

 

وی انتشار مطالب به زبان‌های دیگر را جزو قوانین اساس نامه این مرکز دانست و افزود: همه مطالب ارائه شده در این مرکز به زبان‌های خارجی ترجمه شده است.

 

فرخ زاده با اشاره به این‌که از مقالات برگزیده از جمله نامه رهبر معظم انقلاب در این سایت استفاده شده است، خاطرنشان کرد: کارشناسان بسیاری در تلاش هستند تا بتونند محتوای این سایت را از نظر علمی با کیفیت بالا منتشر کنند.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم حجت‌الاسلام فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم از این سایت رونمایی کرد./922/پ202/ی

 

ارسال نظرات