۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۵۱۷۱۴

نشست تخصصی سبک زندگی اسلامی در حوزه علمیه خواهران آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گفتمان دینی و کارگاهی سبک زندگی اسلامی در حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل برگزار شد.
سبک زندگي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، گفتمان دینی و کارگاهی تحقق سبک زندگی اسلامی، امروز به همت حوزه علمیه خواهران و اداره تبلیغات اسلامی آمل در حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل برگزار شد.

 

اندرخورا، استاد حوزه و دانشگاه در این نشست با بیان این که زن در فطرت پنج  حالت دارد، گفت: این فطرت ها شامل شیطنت ، نگاه ، آگاهی ، عاشق شدن و جنسیت است که باید خیلی متوجه به این مسائل باشیم.


وی افزود: انسان باید مراقب فطرت خود باشد تا خدایی نکرده مشکلاتی در زمینه های پنج گانه برای او به وجود نیاید.

 

این استاد دانشگاه با تاکید بر این که بهره گیری از سبک زندگی اسلامی نقش ارزشمندی در تحکیم بنیان خانواده دارد، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا ارزش های دینی را به نحوی شایسته در زندگی خود نهادینه کنیم.

 

وی با بیان این که رعایت اصول اخلاقی و پایبند بودن به مسائل اخلاقی و انسانی باید در خانواده ها صورت گیرد، تصریح کرد: باید از ظرفیت ها و کارکردهای ارزشمند خانواده به بهترین نحو ممکن در جامعه استفاده شود.

 

حجت الاسلام بهروز خطیبی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آمل نیز در این نشست با بیان این که 75 گفتمان دینی در شهر آمل صورت گرفته است، گفت: این گفتمان ها با موضوعات عفاف و حجاب، اعتقادی و سیاسی، اخلاقی و خانوادگی و دیگر امور صورت گرفته است.

 

وی بیان داشت: برگزاری گفتمان های دینی در دانشگاها ، مدارس و آموزشگاه های آمل با استقبال مدیران و دانش آموزان روبرو شده است و خواستار استمرار برگزاری این گونه فعالیت های فرهنگی و دینی در سال 94 برای محیط های آموزشی و علمی شدند.

 

حجت الاسلام خطیبی در پایان تصریح کرد: تلاش داریم تا نشست های گفتمان دینی را به نحوی شایسته و اثرگذار در شهرستان آمل اجرایی کنیم./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات