۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۵۱۸۶۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

سیره شهدا نظام اسلامی را در مسیر عزت و اقتدار قرار می دهد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که عزت ایران اسلامی مدیون خون های شهدا است، تصریح کرد: اگر شهدا نبودند ما این همه عزت و عظمت نداشتیم که امروز توانستیم به برکت این ایثارگری ها در جایگاه ویژه ای قرار داشته باشیم که بهره گیری از سیره شهدا نظام اسلامی را در مسیری ارزشمند قرار می دهد.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، امروز در مراسم روز بزرگداشت شهدا در آمل با بیان این که نباید بگوییم شهدا از دار دنیا رفتند، گفت: اصلا تصور این را هم نباید داشته باشیم که این بزرگواران جاویدان و ماندگار هستند.


وی با اشاره به این که شهدا از عظمت و مقام بسیاری برخوردار هستند، بیان داشت: این بزرگواران جان های پاک خود را در مسیر دین و انقلاب قرار داده و ایستادگی گرانقدری از خود داشتند.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که عزت ایران اسلامی مدیون خون های شهدا است، تصریح کرد: اگر شهدا نبودند  ما این همه عزت و عظمت نداشتیم که امروز توانستیم به برکت این ایثارگری ها در جایگاه ویژه ای قرار داشته باشیم.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: تمام کفر در برابر همه ایمان قرار گرفت که در روز عاشورا نیز حماسه سازان عاشورا ایثار و مجاهدت گرانقدری از خود نشان دادند.


وی با بیان این که شهدای نهضت و انقلاب اسلامی از مقام و جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند، گفت: این مجاهدان ارزشی و بزرگ بوده و اقدامی والا از خود نشان دادند که باید مدیون شهدا باشیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که شهدا ما را در دنیا روسفید کردند، بیان داشت: باید قدردان این ایثارگری ها و مجاهدت ها بوده و در مسیر ترویج سیره نورانی این عزیزان گام برداریم.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) و یارانشان در مسیر ارزش های دینی گام برداشتند که رزمندگان ما با الگوگیری از فرهنگ عاشورایی در این خط گرانقدر قدم برداشتند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که رسیدگی به امور خانواده های شهدا و جانبازان باید به نحوی شایسته صورت گیرد، گفت: خانواده های شهدا و جانبازان حق بسیاری بر گردن ما داشته که برای عظمت دین و ما قدم برداشتند.


وی با اشاره به این که حضور در اردوهای راهیان نور باید به فرهنگی ارزشمند تبدیل شود، بیان داشت: نسل جوان جامعه باید با این ایثارگری ها آشنا شده و ببینند چه زحماتی در دوران دفاع مقدس کشیده شده است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات