۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۵۱۸۶۸
نماینده مردم آمل در مجلس:

فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده هجمه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده هجمه های دشمنان است، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تلاش های بسیاری داشتند تا مسیر انقلاب را منحرف کنند که مردم ما با بهره گیری از رهنمودهای ولایت همه آن ها را خنثی کردند.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که شهدا از مقام ارزنده و گرانقدری برخوردار هستند، گفت: این بزرگواران ایثارگری ها و مجاهدت های بسیاری از خود نشان دادند.


وی با اشاره به این که عزت و جایگاه ارزنده نظام اسلامی مرهون خون های این عزیزان است، بیان داشت: شهدا به نحوی شایسته در مسیر ارزشمندی قدم برداشته و در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی کردند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده هجمه های دشمنان است، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تلاش های بسیاری داشتند تا مسیر انقلاب را منحرف کنند که مردم ما با بهره گیری از رهنمودهای ولایت همه آن ها را خنثی کردند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس ادامه داد: رزمندگان ما با ایثار و مقاومتی ارزنده و با دستان خالی در برابر دشمنان قرار گرفته و پاسخی ارزشمند را به آنان دادند که باید یاد و نام این عزیزان را به نحوی شایسته گرامی بداریم.

 

یوسفیان ملا با بیان این که شهدا همیشه ماندگار و جاویدان هستند، گفت: بهره گیری از فرهنگ ایثار و مقاومت سبب شده است تا رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس صحنه های ارزشمندی از ایثار و از خود گذشتگی را به نمایش بگذارند.

 

وی با اشاره به این که صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهدا هستند که باید قدردان این عزیزان باشیم، بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت به نحوی شایسته در ایران اسلامی وجود دارد که سراسر شهرها و روستاهای کشورمان معطر به وجود شهدای گرانقدر است.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که امروز به برکت خون های پاک شهدا و رهنمودهای مقام رهبری دارای امنیت و آسایشی ارزشمند در کشور هستیم، افزود: باید قدر این نعمت ها را دانسته در مسیری تحکیم و تحقق ارزش ها و آرمان نظام اسلامی گام برداریم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات