۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۵۲۸۶۷

جشن برزگداشت یوم الله 12 فروردین در بوشهر برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت بزرگداشت یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی، مراسم جشنی روز سه شنبه 11 فروردین، ساعت 20 برگزار می شود.
12 فروردين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و بهار فاطمی و آغاز سال نو ، سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان سال (  دولت و ملت ، همدلی و همزبانی ) نام گرفته ؛ یوم‌الله 12 فروردین را تحقق اراده و خواست ملی و همدلی و اتحاد عمومی، ایرانیان در برپایی حکومت عدل الهی دانست.

 

در این بیانیه آمده است: « یوم‌الله دوازدهم فروردین» به عنوان روز تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی و تجلی اراده ملی و خواست جمعی و عمومی ملت ایران در تعیین سرنوشت کشور خود و کوتاه کردن دست اجانب داخلی و خارجی نظام سلطه و طاغوت در تاریخ کهن ایران زمین به تلألو ایستاده است.


این بیانیه می افزاید:امروز، بشر پس از طی دوران‌ سخت مرارت‌های حکومت‌های خودکامه، دیکتاتور و دست‌نشانده ابرقدرتان زورگو، خسته و درمانده برای شیوۀ  ادارۀ امور  خود و تدبیر و مدیریت کشور به دنبال الگوها و روش‌های نوین انسانی ـ الهی که مطابق با فطرت پاک انسان‌ها باشد ، به طور گسترده و چشمگیری به مدل معرفی شده توسط مکتب اسلام و قرآن روی آورده و از انقلاب اسلامی ایران و مدل حکومت جمهوری اسلامی به شدت استقبال کرده است.


در ادامه این بیانیه آمده است: به درستی که « یوم‌الله دوازدهم فروردین» ؛ نقطه عطف و تاریخی ملت قهرمان و فهیم ایران اسلامی و نخستین ثمره و محصول پیروزی انقلاب اسلامی است.


این بیانیه تأکید می کند: اینک پس از عبور از گردنه‌های سخت تاریخی ، به فرموده مقام معظم رهبری؛ بشریت به ویژه کشورها و ملت های اسلامی در پیچ بزرگ و بسیار مهم تاریخی قرار گرفته که ملت‌های مسلمان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی ، بایستی با هوشمندی و بصیرت هرچه تمام‌تر از موانع و این پیچ بزرگ تاریخی با موفقیت عبور کرده و با وحدت و همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان در داخل و ملت‌ها و دولت‌های اسلامی درخارج از کشور، در برابر هجمه‌های وحشیانه زورگویان و ابرقدرتان ایستادگی کرده و از صراط مستقیم انقلاب و اسلام خارج نشویم.


به گزارش رسا، به مناسبت بزرگداشت یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی، مراسم جشنی از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر  روز سه شنبه 11 فروردین، ساعت 20 در پارک شورا برگزار می شود./846/د103/ب

ارسال نظرات