۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۲۵۲۹۰۹
مدیر حوزه علمیه گیلان:

تحقق اهداف انقلاب در گرو همدلی و همزبانی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرحوزه علمیه گیلان با اشاره به این که دولت و ملت باید در کنار هم بتوانند مشکلات را از سر راه بردارند، گفت: اگر این همدلی و همزبانی نباشد اهداف بزرگ انقلاب اسلامی شکل نخواهد گرفت.
مدير حوزه علميه گيلان

حجت الاسلام محمد لاکانی، مدیر حوزه علمیه گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با تبریک فرارسیدن ایام الله 12 فروردین اظهار داشت: در انقلاب اسلامی ایام الله های وجود داشته که بسیار در شکل گیری و استمرار این نظام نقش آفرین بوده اند.

 

وی با بیان این که 12 فروردین یکی از آن روزهای بسار حساس و حیاتی نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: مردم در انتخابات بسیار حساس و حیاتی آن روز شرکت کرده و با قاطعیت به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند.

 

مدیر حوزه علمیه گیلان خاطرنشان کرد: با رأی قاطع مردم دشمنانی که تا آن روز امیدوار بودند مردم این انقلاب و امام خویش را رها کنند ناامید و مأیوس شدند.

 

وی تأکید کرد: حضور چشمگیر و گسترده مردم در پای صندوق های رأی که بدون هیچ اکراه و اجباری به جمهوری اسلامی رأی دادند موجبات یأس و نا امیدی را برای دشمنان انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

 

حجت الاسلام لاکانی با اشاره به نقش ها و حیله های فراوانی که دشمنان بعد از آن روز برعلیه ایران اسلامی بکار بردند، افزود: دشمنان سعی کردند از راه های دیگری به ایران ضربه بزنند.

 

استاد حوزه علمیه گیلان بیان کرد: هرساله ملت بزرگ ایران اسلامی این روز را گرامی داشته، روزی که سرنوشت انقلاب اسلامی ایران در آن روز رقم خورد،  روزی که مردم ایران به صورت علنی بیان کردند که ما این انقلاب و این نظام را می خواهیم.

 

وی در ادامه افزود: ملت ایران در این سال های اخیر در روزهای دیگری مانند یوم الله 22 بهمن، روز قدس و 13 آبان همیشه و در همه حال حضور گسترده و پرشور داشته اند.

 

مدیرحوزه علمیه گیلان با اشاره به این حضور گسترده مردم تأکید کرد: همین حضور همیشگی مردم ایران و پشتیبانی آنها از انقلاب و رهبری موجب شده که تاکنون دشمنان نتوانند به مقصود خود برسند.

 

وی در ادامه با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی و همزمانی دولت و ملت خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هر ساله با تدبیر بسیار ارزشمند و هوشمندانه خودشان سال را نامگذاری می کنند.

 

حجت الاسلام  لاکانی اظهار داشت: امسال نیز مقام معظم رهبری با توجه به شرایط حساسی که کشور در زمینه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، بحث مذاکرات هسته ای و بحث اقتصاد مقاومتی که خود آقا بر آن تأکید دارند قرار گرفته بود، سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کرده اند.

 

وی با اشاره به این که دولت و ملت باید در کنار هم بتوانند مشکلات را از سر راه بردارند، خاطرنشان کرد: اگر این همدلی و همزبانی نباشد اهداف بزرگ انقلاب اسلامی شکل نخواهد گرفت.

 

استاد حوزه علمیه گیلان یادآور شد: اگر بخواهیم به اهداف اقتصاد مقاومتی رسیده و در بحث مذاکرات هسته ای پیروز شده و به موفقیت بردبرد برسیم لازم است که این همدلی و همزبانی ما بین دولت و ملت وجود داشته باشد.

 

به گفته وی آینده بسیار روشن برای نظام جمهوری اسلامی ایران در گروه همین همدلی و همزبانی بین دولت و ملت بوده و اگر این تحقق یابد در بسیاری از زمینه ها موفق خواهیم بود./1318/ت302/ب1

ارسال نظرات