۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۵۳۰۱۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

همدلی و همزبانی برگرفته از تعالیم ارزشمند دینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، تحقق عملی رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید را بستری برای رشد و شکوفایی ایران اسلامی در همه زمینه ها دانست و خاطرنشان کرد: همدلی و همزبانی از تعالیم نورانی و ارزشمند دین مبین اسلام سرچشمه گرفته است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به رهنمودهای امسال رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جدید گفت: بدون شک نام گذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری بر اساس نیاز جامعه بوده و بر همه ما وظیفه است که در جهت تحقق عملی آن همه تلاش خود را به کار گیریم.

 

وی تحقق عملی رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید را بستری برای رشد و شکوفایی ایران اسلامی در همه زمینه ها دانست و خاطرنشان کرد: همدلی و همزبانی از تعالیم نورانی و ارزشمند دین مبین اسلام سرچشمه گرفته است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، تحقق شعار امسال را نیازمند ایجاد وحدت و همبستگی بین آحاد جامعه و دولت بر شمرد و خاطر نشان کرد: مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی از آحاد جامعه و دولت این است که با وجود سلایق مختلف در جامعه باید اختلاف ها را کنار گذاشته و با توجه به مبانی دینی و منافع ملی به سمت اهداف تعیین شده حرکت کنیم.

 

حجت‌الاسلام یاری، همدلی و همزبانی میان ملت و دولت را به‌عنوان یک اصل تأثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی از اول انقلاب تاکنون یاد کرد و بیان داشت: پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مرهون حضور مردم در همه صحنه ها و خدمت گذاری دولت مردان بوده است.

 

وی همدلی و همزبانی بین ملت و دولت را یک هنر ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نام برد و تأکید کرد: تفاهم، تعامل و همکاری بین دولت و ملت یک ضرورت است که موجب عظمت و اقتدار ایران اسلامی خواهد بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، نقش سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه های فرهنگی در ایجاد همدلی و همزبانی بیشتر بین مردم و مسئولان را مهم دانست و یادآور شد: امسال نیز همچون گذشته با بهره گیری از شبکه تبلیغ که یک فرصت و موقعیت ممتازی در کشور است برای نهادینه کردن شعار سال تلاش خواهیم کرد.

 

وی به نقش مبلغان دینی و روحانیت آگاه در تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید اشاره کرد و گفت: روحانیت در فرهنگ سازی جامعه نقش مهمی دارد و باید جهت تحقق شعار بیش از گذشته تلاش کنند.

 

حجت‌الاسلام یاری در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش های خصمانه دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون برای ایجاد شکاف میان مردم و نظام اسلامی گفت: اما با هوشیاری و بصیرت این ملت ولایت مدار توطئه دشمنان همواره خنثی شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات