۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۲۵۳۴۱۵
نماینده آمل در مجلس:

همدلی و همزبانی دولت و ملت دستاوردهای ارزنده برای کشور دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز تحقق دستاوردهای ارزنده برای کشور می شود، بیان داشت: باید همدلی و همزبانی در میان دولت و ملت وجود داشته و بتوانیم از این عامل مهم در امور کشور بهره گیری کنیم.
يوسفيان ملا

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت سال 94 و نام گذاری این سال از مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: دولت و ملت باید در کنار یکدیگر در راستای تحقق شعار سال گام بردارند.

 

وی با تاکید بر این که همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز تحقق دستاوردهای ارزنده برای کشور می شود، بیان داشت: باید همدلی و همزبانی در میان دولت و ملت وجود داشته و بتوانیم از این عامل مهم در امور کشور بهره گیری کنیم.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به حضور حماسی و گسترده مردم در عرصه های مورد نیاز انقلاب، افزود: ملت ایران توانسته است با حضور خود در عرصه های مختلف نمره قبولی داشته باشد.

 

یوسفیان ملا با بیان این که ملت ایران در صحنه های مختلف انقلاب حضوری با بصیرت و حماسی دارد، تصریح کرد: نمونه بارز آن در برگزاری انتخابات ها و راهپیمایی های ملی بوده که مردم ما حضوری ارزشمند دارند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس، ادامه داد: دولت و ملت در این سال که به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گذاری شده است باید در کنار هم در مسیر پیشرفت، تعالی و توسعه کشور حرکت کنند که برکات و ثمرات بسیاری دارد.

 

وی با بیان این که وحدت و همدلی در جامعه بسیار اثربخش است، گفت: در سایه وحدت و همدلی است که می توانیم به فعالیت ها و اقدامات ارزشمند دست بزنیم.

 

یوسفیان ملا با اشاره به این که همه ما باید به دنبال کار و خدمت به مردم در نظام اسلامی باشیم، خاطرنشان کرد: دغدغه مدیران در نظام اسلامی باید خدمت به مردم باشد.

 

نماینده مردم آمل در مجلس افزود: همه با هم باید در مسیر خدمت گام برداشته و اگر قصد خدمت به مردم داریم در کنار هم برای پیشرفت و توسعه و رفع مسائل و مشکلات موجود حرکت کنیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات