۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۵۳۵۲۴
آیت الله طبرسی:

رسانه ملی مروج فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که صدا و سیما دیگر یک وسیله سرگرم کننده نیست، بلکه به یک دانشگاه تبدیل شده است، تصریح کرد: یکی از رسالت های مهم رسانه ملی ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در میان مردم است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر کل صدا و سیمای استان با اشاره به فرا رسیدن سال جدید، گفت: همه ما باید همزمان با نو شدن سال، ضمن ذدودن بدی و ناپاکی ها طراوت و پاکی را در درون خود تقویت کنیم.

 

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، افزود: رسانه ها به عنوان پیوند دهنده دولت و ملت نقش بسیار مهمی در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید بر عهده دارند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که وحدت و انسجام دولت و ملت بستری برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید است، خاطرنشان کرد: سخنان مهم ایشان باید نقشه راه دولت و ملت در سال جدید باشد تا شاهد پیشرفت و توسعه کشور باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که صدا و سیما دیگر یک وسیله سرگرم کننده نیست، بلکه به یک دانشگاه تبدیل شده است، تصریح کرد: یکی از رسالت های مهم رسانه ملی ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در میان

مردم است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز رسانه های غربی به صورت شبانه روزی تلاش می کند ذهن و فکر جوانان ما را از فرهنگ دینی دور کنند، خاطرنشان کرد: غربی ها در شبکه های ماهواره ای خود تلاش می کنند نسل جوان و انقلابی کشورمان از اصول و مبانی ارزشی انقلاب که عامل پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی است، دور کنند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

 

وی با اشاره به این که جوانان کشورمان تشنه معارف دینی و انقلابی هستند، تصریح کرد: علیرغم تلاش های نظام سلطه در زدودن هویت دینی نسل جوان کشورمان، اما شاهدیم نسل جوان و انقلابی کشورمان همچنان در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب حضور دارند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود همچنین بر ضرورت حمایت دولت از رسانه ملی تأکید کرد و گفت: امروز دنیای غرب هزینه های هنگفتی را برای حمایت از رسانه های دروغ پرداز خود اختصاص می دهند.

 

وی همچنین بر ضرورت توجه به فرهنگ بومی و محلی در رسانه استانی تأکید کرد و افزود: باید آداب و رسوم فرهنگ قدیم مازندران نیز با ساخت برنامه های فاخر و ارزشمند در میان مردم استان ترویج شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با تقدیر از رسانه ملی و استانی در ایا فاطمیه ادامه داد: خوشبختانه برنامه های ارزشمندی از رسانه ملی در آن ایام پخش شد.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز در این دیدار با بیان این که صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی توانسته در میان خانواده ها ازجایگاه مناسبی برخوردار شود، گفت: سیاست ما در امسال رفتن به سوی کارهای فاخر بومی و محلی و تقویت زبان و گویش محلی مازندران است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات