۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۲۵۳۸۸۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حمایت مردم از دولت موجب رشد و توسعه نظام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که دولت باید قدردان حضور مردم در عرصه های گوناگون باشد، گفت: حمایت مردم از دولت هموراه موجب رشد و توسعه نظام جمهوری اسلامی می شود.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: نام گذاری سال براساس نیاز کشور صورت می گیرد.

 

وی عنوان داشت: نام گذاری امسال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی براساس ضرورت و نیاز کشور بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این‌که همدلی تأثیر بسزای در عرصه های گوناگون دارد، تأکید کرد: همدلی و هم زبانی دولت و ملت موب موفقیت در عرصه های گوناگون می شود.

 

وی همدلی دولت و ملت را لازمه پیشرفت کشور بیان کرد و عنوان داشت: همدلی و هم زبانی دولت و ملت مهم ترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که ملت بزرگ ترین پشتوانه دولت است، خاطرنشان کرد: حضور مردم موجب رشد و پیشرفت کشور در عرصه های علمی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می شود.

 

وی با بیان این که انصاف و صداقت از عوامل تقویت کننده اعتماد بین دولت و ملت است، اظهار داشت: دولت و ملت ایران در این راستا باید به وظایف خویش در برابر یکدیگر به خوبی توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که دولت باید قدردان حضور مردم در عرصه های گوناگون باشد، تصریح کرد: حمایت مردم از دولت هموراه موجب رشد و توسعه نظام جمهوری اسلامی می شود.

 

وی در ادامه با تأکید بر حفظ همدلی و هم زبانی بین دولت و ملت افزود: در مسائل پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران باید تلاش کنیم همدلی و هم زبانی دولت و ملت حفظ شود.

 

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: حفظ همدلی بین دولت و ملت دستاوردهای فراوانی برای نظام جمهوری اسلامی دارد و موجب تقویت روحیه خودباوری می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزایش قدرت جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون را از عوامل تقویت و حفظ همدلی و هم زبانی دولت و ملت بیان کرد./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات