۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۵۳۹۰۸
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد:

همدلی دولت و ملت در پیشبرد اهداف نظام ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با بیان این که همدلی دولت و ملت در پیشبرد اهداف نظام امری ضروری است، گفت: دولت باید به خواسته مردم احترام بگذارد و در راستای برطرف شدن مشکلات اقتصادی تلاش کند.
شعار سال 94

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در راستای نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: در سال جاری مسائلی همچون بحث هسته ای و انتخابات که پیش رو است، همدلی دولت و ملت امری ضروری است.

 

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور افزود: در این راستا دولت نیاز به حمایت ملت دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام شمسی فر با بیان این که با همدلی دولت و پشتیبانی ملت از دولت راحت‌تر می توان از فشارهای اقتصادی عبور کرد، عنوان داشت: مردم باید به دولت اعتماد کنند.

 

وی با اشاره به این که دولت نیز از جنس ملت است، خاطرنشان کرد: موفقیت دولت و فعالیت در عرصه های گوناگون مرهون حمایت و پشتوانه همین ملت است.

 

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد در ادامه تصریح کرد: وظیفه دولت نیز توجه به خواسته های ملت است.

 

وی با تأکید بر توجه دولت به خواسته های مردم عنوان داشت: دولت باید به خواسته مردم احترام بگذارد و در رفع مشکلات آنها تلاش کند.

 

حجت الاسلام شمسی فر تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که اگر پشتوانه مردمی نباشد دولت نمی تواند در عرصه های گوناگون همچون مذاکرات با قدرت حضور داشته باشد.

 

وی با اشاره به وظیفه مردم در برابر دولت اظهار داشت: مردم نیز در برابر دولت باید نقد منصفانه و پیشنهادی سازنده داشته باشند.

 

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد افزود: مردم به ویژه باید در عرصه های عمومی پشتوانه مردم باشند و اقدامات آنها را تخریب نکند تا با قدرت بیشتر در عرصه ها حضور یابند و از حقوق مردم دفاع کنند./9459/ت303/ب4

ارسال نظرات