۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۲۵۳۹۵۶
آیت الله جوادی آملی:

حفظ دین همواره باعث حفظ کشور و نظام خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله جوادی آملی تاکید کرد: حفظ دین همواره باعث حفظ کشور و نظام خواهد بود چنانکه در طول دوران دفاع مقدس پرچم های یا حسین (علیه السلام) و یا زهرا (سلام الله علیها)، پرچم سه رنگ کشور را حفظ کرد.
آيت الله جوادي در ديدار سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه

به گزارش خبرگزاری رسا، اعضای شورای مرکزی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار کردند.

در این دیدار حضرت آیت الله جوادی آملی در سخنانی تصریح کرد: اگر سپاه همواره خود را فرزند معنوی و دینی روحانیت و اسلام بداند هم خود را حفظ خواهد کرد و هم محافظ اسلام خواهد بود. این اصلی است که باید همواره در سپاه بر آن تاکید شود.



این مرجع تقلید با اشاره به شمار زیاد شهدای روحانیت در طول دوران دفاع مقدس تاکید کرد: حفظ دین همواره باعث حفظ کشور و نظام خواهد بود چنانکه در طول دوران دفاع مقدس پرچم های یا حسین (علیه السلام) و یا زهرا (سلام الله علیها)، پرچم سه رنگ کشور را حفظ کرد.



در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقه در سپاه پاسداران گزارشی از همکاری های علمی، فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه و سپاه پاسداران ارائه کرد. /924/د101/ج 

ارسال نظرات