۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۵۴۰۹۴
حجت الاسلام والمسلمین قوامی:

فرمایشات رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته ای برای همه فصل الخطاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پردیسان سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون بحث هسته‌ای را فصل الخطاب دانست و گفت: ایشان با برگزاری مراسم خود در روز جشن پیروزی هسته‌ای روند پیشین را تأیید کردند اما چه کنیم که انقلابیان گذشته برای صلح با شیطان لحظه شماری می کنند.
حجت الاسلام والمسلمين سيدصمصام الدين قوامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدصمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان قم در خطبه های امروز به مناسبت به فرا رسیدن میلاد با سعادت دخت نبی اکرم(ص)، اظهار داشت: امروز بر همه ما کاملا روشن است که دشمنان پیامبر(ص) ابتر شدند و نسل آن حضرت که از کوثر است، همچنان در دنیا جلودار هستند.

وی به تحولات یمن اشاره کرد و بیان داشت: این یکی از ثمرات آن کوثر جاری است؛ اکثر یمنی ها شیعه هستند و اعتقاد دارند که رهبرشان باید از نسل حضرت فاطمه زهرا(س) باشد.

امام جمعه پردیسان همچنین به سالروز میلاد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: در اوایل قرن بیستم فرزندی از نسل حضرت فاطمه(س) به دنیا آمد و همان گونه که پدرش نام گذاری کرد، روح دنیا شد.

رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با بیان این که حدود 9 سال پیش در 20 فروردین جشن هسته ای به پا کردیم، ابراز داشت: چرخه هسته ای ما در این روز تکمیل شد؛ این حماسه با تلاش فرزندان این سرزمین رقم خورد و شورای عالی انقلاب فرهنگی این روز را در تقویم ثبت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی افزود: از سوی برخی امتیاز دادن ها شروع کردند و کار به جایی رسید که امروز تلاش می کنند به یک بازی برد ـ برد ختم شود در حالی که پیش از آن تنها ما برنده بودیم؛ اما دشمنان بدانند در این کاری که آغاز کردند کمرشان خواهد شکست.

وی با اشاره به دستاوردهای آغازین انقلاب، گفت: پس از پیروزی انقلاب لانه جاسوسی فتح شد و کارتر تهدید کرد که ما رابطه خود را با شما قطع می کنیم امام(ره) در پاسخ فرمود «کارتر اگر در عمر خود یک کاری کرده باشد که به خیر و صلاح مظلوم است همین قطع رابطه است، ما این قطع رابطه را به فال نیک می گیریم زیرا دلیل بر قطع امید ملت آمریکا از ایران است».

امام جمعه پردیسان تصریح کرد: 19 فروردین جشن قطع رابطه با شیطان بزرگ بود، 20 فروردین نیز جشن هسته ای ما رقم خورد؛ وقتی شیطان از ما مأیوس می شود جشن است زیرا مقدمه پیشرفت های متنوع است.

رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با اشاره به عظمت معنوی و رهبری مدبرانه بنیان گذار کبیر انقلاب، گفت: امام خمینی(ره) کسی است که سقوط انور سادات، نابودی صدام و آزادی عراق و تکریت را پیش بینی کرد و ما امروز شاهد هستیم که بسیاری از گفته ها و زحمت امام(ره) به ثمر نشسته است.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی به اهمیت فن آوری هسته ای تأکید کرد و گفت: به کار گیری انرژی هسته ای در صنعت داروسازی، کشاورزی و بسیاری از کارهای مهم دیگر ضرورت دارد؛ ما بدون دخالت بیگانگان توانستیم اورانیوم را غنی سازی کنیم.

وی با اشاره به صدور بیانیه لوزان ابراز داشت: من از پنج شنبه گذشته تا این پنج شنبه ناراحت بودم که چرا یک بیانیه غیر عزت مند صادر شد؛ اما رهبر معظم انقلاب برخلاف جلسات مرسوم خود که چهارشنبه ها برگزار می شد روز پنج شنبه در سالروز جشن هسته ای دل ما را تشفی داد و همه از نگرانی بیرون آورد.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با این کار اشاره به این نکته داشتند که آن روندی که در 20 فرودین به ثمر نشست خوب بود اما چه کنیم که انقلابیان گذشته برای صلح با شیطان لحظه شماری می کنند.

امام جمعه پردیسان با اشاره به گوشه ای از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز گذشته، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان دیروز خود بار دیگر به دنیا نشان داد که جانشین به حق روح الله است؛ ایشان فرمود به چه تبریک می گویید این مسأله که جای تبریک ندارد.

رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی در واکنش به نظر برخی طلاب و فضلای حوزه برای نوشتن طومار برای روشنگری نسبت به بیانیه لوزان، گفت: رهبر معظم انقلاب هر آنچه که لازم بود فرمودند و فرمایشات ایشان فصل الخطاب است؛ با فرمایش ایشان دیگر جای برای طومار نویسی نیست؛ ما پشت سر رهبری تا آخر خط به پیش خواهیم رفت.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن می خواست ما را از یمن، عراق، سوریه و لبنان بیرون کنند و در مرحله دیگر به دنبال حذف ولایت فقیه و در مرحله آخر تغییر نظام اسلامی بود« وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ» قرآن فرمود آنها هیچ گاه از شما راضی نمی شوند تا سنگر به سنگر همه چیز شما را بگیرند. /928/پ201/ج

ارسال نظرات