۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۵۴۵۱۹
امام جمعه بروجرد:

درک فرهنگ فاطمی بهترین عامل مقابله با انحرافات است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که درک فرهنگ فاطمی بهترین عامل مقابله با انحرافات است، گفت: باید در راستای درک و تقویت این فرهنگ در جامعه تلاش کنیم.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، عصر امروز، در دیدار با بانوان بسیجی این شهرستان به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) بهترین الگوی بانوان جامعه است.

 

وی اظهار داشت: سالروز ولادت بزرگ بانوی اسلام و هفته تکریم مقام زن، فرصت مناسبی در راستای آشنایی هرچه بیشتر بانوان جامعه با ابعاد گوناگون زندگی حضرت فاطمه(س) است.

 

امام جمعه بروجرد با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) مظهر عفت، معرفت و مصداق اعلای طهارت بود، افزود: استمرار و جاودانگی امامت از دامن این بانوی بزرگوار به وجود آمد.

 

حجت الاسلام ترابی درک فرهنگ فاطمی را بهترین عامل مقابله با انحرافات در جامعه دانست و عنوان داشت: باید توجه داشته باشیم که تقویت این فرهنگ در جامعه جلوی بسیاری از انحرافات و کج‌روی‏‌ها را خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به این که فاصله جامعه امروزی با فرهنگ فاطمی کم است، خاطرنشان کرد: باید در جهت تقویت فرهنگ فاطمی احاد جامعه اسلامی به ویژه بانوان نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

 

امام جمعه بروجرد فاصله جامعه امروزی با فرهنگ فاطمی را نقطه آسیبی برای جامعه فاطمی و مهدوی ایران اسلامی بیان کرد.

 

وی در ادامه یادآور شد: هدف دشمن در تهاجم فرهنگی دور کردن مردم را از الگوهای برجسته‏‌ای همچون حضرت فاطمه زهرا(س) است.

 

حجت الاسلام ترابی یادآور شد: حرکت در خلاف مسیر دشمن و تلاش در راستای تحکیم بخشیدن به بنیان خانواده را رسالت مهم بسیج بیان کرد.

 

وی تقویت نقش زنان و مادران در گرما بخشی به کانون خانواده و تربیت نسلی مؤمن و مجاهد را از دیگر رسالت های فرهنگی بسیج بیان کرد.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که دشمنان اسلام با استفاده از تبلیغات مسموم شبکه‌‏های ماهواره‌ای به دنبال بی بندو باری و فروپاشی کانون خانوادهها هستند، خاطرنشان کرد: وظیفه حلقه‌‏های شجره طیبه صالحین مقابله با تهاجم دشمن است.

 

حجت الاسلام ترابی افزود: متولیان فرهنگی باید در راستای تقویت اعتقادات دینی و عمق بخشیدن به باورهای فرهنگی تلاش کنند./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات