۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹
کد خبر: ۲۵۴۷۸۸
استاد حوزه و دانشگاه:

همدلی و همزبانی رمز پیروزی در برابر دشمن است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی، مانند سدی عظیم است که قدرت مانور همه دشمنان را در هم خواهد شکست و سر بلندی و اقتدار ایران اسلامی را محقق خواهد ساخت.
حجت الاسلام ماشااله صديقي

حجت الاسلام ماشااله صدیقی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب بیانگر تفکر عمیق اندیشه ولایی ایشان است، افزود: این تفکر برخاسته از متن آیات نورانی قرآن و سیره عملی اهل بیت(ع) است.

وی افزود: شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، رشد و تعالی جامعه انقلابی را در سایه سار مدیریت رهبری فرزانه به همراه خواهد داشت تا از این طریق بر مشکلات فایق آمده و بتوانیم با اقتدار به مسیر ترسیم شده از سوی امام راحل ادامه دهیم.

حجت الاسلام صدیقی گفت: همان چیزی که رمز موفقیت رسول خدا(ص) در شکل گیری جامعه اسلامی و مقابله با دشمنان زیاده خواه عصر و زمان خود بود، چرا که پیامبر اسلام(ص) با شعار «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ» دل های بیگانه را آشنا و قلب های تاریک را منور ساخت و همزبانی و همدلی را محور حرکت سیاسی و دینی خود قرار داد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که پیامبر اکرم(ص) با شعار «وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا»، وحدت و همدلی و همزبانی را ارمغان رشد و تعالی جامعه و محور ایمان به توحید و فلاح و رستگاری امت خویش خواند، افزود: همان تفکری که همه زیاده خواهان عصر و زمان خویش را درمقابل قدرت عظیم معنوی امت اسلامی به زانو درآورد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تفرقه افکنی بین آحاد ملت و قرار داشتن در زمان انجام مذاکرات هسته ای، تأکید کرد: امروز که جامعه دینی و اسلامی ما آماج کینه توزی ها و بد اخلاقی های دشمنان قسم خورده این نظام قرار گرفته است، تنها رمز پیروزی در تمام عرصه های سیاسی و مقابله با همه هجمه های غیر اخلاقی، همزبانی و همدلی امت با ولایت و دولت است.

به گفته وی، تحقق شعار سال در گرو عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب و حرک در مسیر اسلام ناب محمدی است، چرا که رهنمود های رهبری خود در راستای تحقق حکومت الهی و مقابله با دشمنان نظام و اسلام است.

حجت الاسلام صدیقی شعار های انتخاب شده از سوی رهبر معظم انقلاب را مدبرانه و به اقتضای شرایط موجود کشور و منطقه دانست و گفت: شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی که از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب شده است، مانند سدی عظیم است که قدرت مانور همه دشمنان را در هم خواهد شکست و سر بلندی و اقتدار ایران اسلامی را محقق خواهد ساخت./1307/ت302/ب

ارسال نظرات