۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۵۴۸۲۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجا‌ن‌شرقی:

آمریکایی‌ها هیچ‌گاه در سیاست صداقت نداشته‌اند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجا‌ن‌شرقی گفت: پیش‌بینی مقام معظم رهبری درباره گفت‌وگوهای هسته ای و عدم صداقت آمریکایی‌ها نشان می‌دهد که آنان هیچ‌گاه با ما صداقت نخواهند داشت.
حجت الاسلام حميد عظيمي، مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجا‌ن‌شرقی امروز در جمع کارکنان و مدیران ادارات این مرکز با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: با توجه به رهنمودهای رهبری، دولت کارگزار مردم و ملت کارفرمای دولت است یعنی برخلاف حکومت طاغوت مردم ولی نعمت محسوب می شوند.

 


وی با تأکید بر این‌که ارتباط دوسویه دولت و ملت سبب همدلی بیشتر شده که این خود باعث پیشرفت می‌شود، خاطرنشان کرد: پیام مقام معظم رهبری در نخستین ساعات سال جدید، ابلاغی خطاب به ملت و دولت است که باید مراحل اجرایی آن پیش‌بینی شده و به مرحله عمل برسد، صرفا با نصب پلاکارد و سخنرانی، پیام رهبری اجرایی نمی‌شود بلکه باید در عمل این پیام‌ مورد توجه قرار گیرد.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجا‌ن‌شرقی ادامه داد: معمار کبیر انقلاب اسلامی همراهی ملت با نهضت حسینی را از قلوب مردم شروع کرد و برخلاف سیدجمال اسدآبادی که به فکر اتحاد دولت‌ها بود، با توجه به جایگاه ملت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، امروز سخنان مقام معظم رهبری تأکید بر وحدت جهان اسلام و همدلی در داخل کشور است.

 


حجت‌الاسلام عظیمی خاطرنشان کرد: دشمنان اصلی مسلمانان، آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آنان در منطقه هستند که با فتنه‌انگیزی خود کشورهای مسلمان را به جان هم انداخته‌‌اند، بنابر سخنان رهبر انقلاب اتحاد و همدلی مسلمانان باید در مبارزه با یهود و صهیونیسم تجلی یابد.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: امتیازاتی که کشورهای غربی به ایران می‌دهند، نشان اقتدار کشور است، از سوی دیگر باید دانست که حمله نظامی آمریکا به ایران یک توهم است که اقتدار در سایه برکات خون شهدا، ایثارگران و رهبری ولایت فقیه حاصل شده است و دشمن جرأت این عمل را ندارد، وگرنه لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات در مشهد مقدس افزود: پیش‌بینی مقام معظم رهبری درباره گفت‌وگوهای هسته ای و عدم صداقت آمریکایی‌ها نشان می‌دهد که آنان هیچ‌گاه با ما صداقت نخواهند داشت.

 


حجت الاسلام عظیمی افزود: آن کسانی که متوجه نیستند و با ساده‌ لوحی خیال می‌کنند آمریکایی‌ها موضع‌شان را عوض خواهند کرد، در اشتباه هستند، غرب با ما و آرمان‌های انقلاب ما سازگار نیست و همیشه دشمن ما خواهد ماند و از اول انقلاب اسلامی ایران را تحریم کرده‌اند، آن زمان که هنوز بحثی از فعالیت های هسته‌ای ایران نبوده است نیز در تحریم بودیم./935/پ202/ب4

ارسال نظرات