۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۵۵۰۳۵
نماینده ولی فقیه در گیلان:

رابطه دولت و مردم در نظام اسلامی مستحکم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که فقر گیلان در زیر سرسبزی آن نهفته است، گفت: این نکته را در زمان رؤسای جمهور گذشته نیز گفتم، اما هنوز مشکلات گیلان رفع نشده است.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان پیش از ظهر امروز در ورزشگاه عضدی رشت با بیان این که مردم گیلان مردم ولایتمداری هستند، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در استقبال از ریس جمهور در ورزشگاه نشانه ولایتمداری مردم گیلان است.

وی با اشاره به نامه امیرالمؤمنین(ع) به مالک اشتر با این مضمون که «ای مالک، برای مردم آن چنان دل بسوزان و تفقد داشته باش که والدین برای فرزندانشان دل می سوزانند»، گفت: در نظام الهی اسلام رابطه حکومت با مردم رابطه پدر و فرزندی است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به رییس جمهور گفت: فقر گیلان در زیر سرسبزی گیلان نهفته است و این نکته را در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی عرض کردم و هنوز مشکلات گیلان رفع نشده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: کشاورزی، برنج، صنعت و نابسمانی های دیگر استان گریبان گیلان را گرفته است و امیدواریم در این سفر با همکاری و همدلی مردم و مسؤولان مشکلات گیلان حل شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات