۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۵۵۰۶۱
نماینده ولی فقیه در کردستان:

مهم‌ترین مأموریت ارتش حفظ استقلال کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به توانمدی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، گفت: نیروی زمینی به عنوان مدافعان و پاسداران این مرز و بوم همواره فرهنگ ایثار و شهادت را معنا کرده‌اند.
حسيني شاهرودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، امروز در دیدار فرماندهان قرارگاه عملیاتی  لشکر 28 این استان اظهار کرد: خداوند در زندگی توفیق خدمت به مردم را به همه ما عطا فرموده است، در هر لباس و هر جایگاهی باید خدمت را در اولویت زندگیمان قرار دهیم که البته در بدنه ارتش صیاد شیرازی های زیادی جانشان را در راه پاکسازی منطقه از لوث دشمنان فدا کردند.

 

وی با اشاره به حمله عربستان سعودی به یمن افزود: ارتش عربستان تحت امر فردی نادان که هیچ آگاهی نسبت به پیرامون خود ندارد به یمن حمله کرده و برای مسلمانان این کشور ایجاد نا امنی نموده است تا مسلمانان دچار خطر شوند که این امر جای تأسف دارد، کسانی که خود را متمدن و مسلمان معرفی می کنند اینچنین جنایاتی را مرتکب می شوند گرچه این اقدام سبب شد مردم منسجم تر، خشم مردم به آمریکا و عربستان بیشتر و اتحاد شیعه و سنی بیشتر از قبل نمایان شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه این دیدار اظهار داشت: حمله به یمن با هدف نا آرام کردن منطقه و ایجاد خطر برای ایران است؛ اما ایران اسلامی از این توطئه ها نمی هراسد و با دشمنان خدا مبارزه می کنند و جای خرسندی است که آمریکا با قدرتی که در جهان دارد از ایران اسلامی هراس دارد.

 

 
وی بیان کرد: می‌توان حمله به سوریه را نیز از دیگر مکر و حیله‌های آنها دانست که به نیت نا آرام کردن منطقه برنامه ریزی شد که در این میان اتحاد و همبستگی شیعه و سنی مانع بسیار بزرگی در برابرشان بود و برنامه و اهدافشان را نا کام گذاشت و ملت ایران  قوی تر و متحدتر از قبل شاخشان را شکستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن تأکید بر مدیریت عالی و هوشمندانه مقام معظم رهبری تصریح کرد: مدیریت بی نظیر رهبر انقلاب امنیت و عزت مثال زدنی را برای کشور به ارمغان داشته است، و این اقتدار در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود و این همان رمز موفقیتی است که ایران را از مکر و حیله دشمنان به ویژه عربستان مصون داشته است و این به واسطه عمل به دستورات اسلام ناب محمدی(ص) است.

 

وی با بیان اینکه هرجا اسلام ناب محمدی(ص) وجود دارد برای دشمنان ایجاد خطر می کند، افزود: آمریکا با تربیت گروهای ضد اسلامی می خواهد منطقه را ناامن سازد اینها همه دست نشانده آمریکا هستند و ابزاری برای دشمنان اسلام شده اند همانطور که ما در صحنه های مختلف قامت اسرائیل را شکستیم و دیگر نتوانست قامتش را راست کند باید به اینان نیز بفهمانیم که دیگر دوره این مکر و حیله ها سر آمده است.

 

وی افزود: تدبیر و مدیریت و فرماندهی نابی که مقام معظم رهبری برقرار کرده‌اند دشمن را از تکان خوردن می اندازد چرا که دستور خداوند است که ولی فقیه و حاکم جوامع اسلامی باید عالمی جامع الشرایط باشد نه مانند سران بعضی از کشورهای اسلامی فاسد و شرابخوار باشد.

 

وی در ادامه به نامه رهبر فرزانه انقلاب که برای جوانان اروپایی نگاشته شد، اشاره کرد و اظهار داشت: جو حاکم بر اروپا و سانسور شدید اخبار سبب شد که معظم له طی پیامی جوانان اروپا را دعوت به بیداری و آگاهی کنند، مخاطبان منصف رهبر انقلاب در برابر این نامه باید به تحقیق و پژوهش پرداخته و پاسخی برای این پیام بیابند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی تأکید کرد: احساس قدرت ملت ایران افتخار ما است؛ اگرچه در مسیر پیروزی و هدایت کشور تا به امروز اتفاقات زیادی در این میان افتاد اما در آن زمان امام راحل کمر تفکرات غلط و انحرافات را شکستند و در حال حاضر رهبر معظم انقلاب نیز با پیروی از راه امام راحل بزرگترین مانع در برابر فتنه ها و آسیب های پیش روی نظام اسلامی بوده و با رهبری هوشمندانه ایشان نقشه های زیادی نقش بر آب می شود و این عزتی است که خداوند متعال به مردم ایران داده است./967/پ202/ب4

ارسال نظرات