۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۵۵۲۴۷

کارگاه آموزشی تحقق سبک زندگی اسلامی در آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی تحقق سبک زندگی اسلامی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمل برگزار شد.
سبک زندگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، کارگاه آموزشی تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه دینی، امروز با حضور بانوان مبلغ دینی و مداحان آمل در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در این کارگاه آموزشی با اشاره به آسیب های پیش رو در زندگی فردی و اجتماعی، گفت: باید تلاش کنیم تا تعالیم والای دینی را به نحوی شایسته در جامعه اجرایی کنیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که نهاد خانواده از کارکرد ارزنده و والایی در جامعه برخوردار است، بیان داشت: باید از ظرفیت های ارزشمند و گرانقدر خانواده استفاده شایسته ای صورت گیرد.

 

وی با اشاره به این که خانواده ها نقش مهمی در تربیت دینی فرزندان و زندگی کردن به سبک زندگی اسلامی دارند، ادامه داد: نخستین نکته ای که والدین باید به آن توجه داشته باشند تربیت دینی فرزندان است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل تصریح کرد: تربیت دینی فرزندان نقش مهمی در سرنوشت آنان دارد که باید در مسیری شایسته تربیت شوند.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که باید از داشته های گرانقدر خود در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی بهره گیریم، گفت: حرکت در مسیر دین مبین اسلام می تواند موجب حل شدن مشکلات و مسائل زندگی بوده و جامعه را به سمت زندگی مورد خواسته دین حرکت دهد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که سبک زندگی اسلامی باید در جامعه نهادینه و در راستای ترویج آن تلاش ارزنده ای از سوی مردم و مسؤولان وجود داشته باشد، گفت: گسترش سبک زندگی اسلامی سبب خواهد شد تا خانواده بتواند در کنار یکدیگر با آرامش و امنیت به زندگی بپردازد.

 

در پایان این کارگاه آموزشی گواهینامه های قرآنی صادره از دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران به تعدادی از مربیان قرآنی تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی آمل اهدا شد.

 

گفتنی است؛ این کارگاه آموزشی از سوی روابط عمومی، امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی و مؤوسسه قرآنی نورالبشری شهرستان آمل برگزار شد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات