۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۵۵۳۷۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تحقق عملی اقتصاد مقاومتی در گرو همدلی و همزبانی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که تنها راه رسیدن به توسعه و تعالی کشور، همدلی و همزبانی است، گفت: تحقق عملی اقتصاد مقاومتی در گرو همدلی و همزبانی است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای اداری استان افزود: امروز ایران به تنهایی در مقابل قدرتمندان دنیا ایستادگی کرد و تنها راه تداوم این ایستادگی و رسیدن به نتایج مورد نظر همدلی و همزبانی است.

 

امام جمعه ساری با تاکید بر این نکته که مقابل هجمه دشمنان باید ایستادگی کنیم و ذره ای از حقوق مسلم خود عقب نشینی نخواهیم کرد، ادامه داد: هیچ قدرتی نمی تواند حق ملت ایران را ضایع کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز هدف دشمنان تفرقه و اختلاف در نظام جمهوری اسلامی ایران است و حتی به تعبیر تفرقه بیانداز و حکومت کن نیز راضی نمی شوند، پس در این شرایط باید با همدلی و همزبانی به فکر توسعه کشور باشیم.

 

آیت الله طبرسی اختلاف نظر و وجود احزاب را امری طبیعی دانست و اظهار داشت: باید از فرصت های به وجود آمده استفاده کنیم که البته انتقادات سازنده و سالم نیز ضروری است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به مسأله اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تحقق مطالبات معظم له در این خصوص بسیاری از مشکلات اقتصادی را مرتفع خواهد کرد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی بستر قطع وابستگی های کشور در حوزه های مختلف به غرب را فراهم می کند، بیان داشت: باید عزم ملی و مدیریت جهادی در جهت افزایش تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی گام برداریم تا دیگر وابسته به کشورهای دیگر نباشیم.

 

وی گفت: قدر امنیت و تجربیات مدیران و مردم را ارزش بگذاریم و اقتصاد مقاومتی را با همدلی و همزبانی به درستی در کشور اجرایی و عملیاتی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: ایران اسلامی در حال حاضر به عنوان نیروی اثرگذار در منطقه و جهان و در معادلات سیاسی نقش ایران بسیار پررنگ است و بسیاری از راهبردهای منطقه از سوی ایران اسلامی ارائه می‌شود.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به حضور 36 ساله مردم در صحنه های مختلف این انقلاب، تصریح کرد: ملت ایران هیچ گاه از تهدید و تحریم نمی هراسند و همواره در صحنه حضور دارند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات