۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۵۵۶۸۵
مسؤول حوزه علمیه محمودآباد:

رژیم آل سعود مجری سیاست های آمریکا و صهیونیست ها در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ تولیت حوزه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد با تاکید بر این که جبهه سعودی اسرائیلی در منطقه به راه افتاده است، گفت: یکی از اهداف اصلی آمریکا تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و پیاده کردن نقشه‌های شوم آنها در منطقه است.
مسؤول حوزه علميه محمودآباد

حجت الاسلام سید حسین حسینی، تولیت حوزه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، با اشاره به این که امروز ملت های مسلمان منطقه و جهان به ذات پلید رژیم آل سعود پی برده اند، گفت: اقدامات ضد شیعی این رژیم برای همگان به خوبی آشکار شده است.

 

وی با محکوم کردن تعرض مأموران آل سعود نسبت به زائران ایرانی در فرودگاه جده، افزود: این اقدام ضد انسانی و دینی مأموران سعودی لکه ای ننگی بر پیشانی رژیم آل سعود خواهد ماند.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود در حالی خود را خادم الحرمین می داند که بزرگترین جنایت های ضد دینی و بشری در طی سال های اخیر علیه شیعیان را مرتکب شده است، خاطرنشان کرد: امروز دنیا ظاهر ساختگی رژیم آل سعود را به خوبی شناخته است.

 

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر این که مسؤولان عربستان باید رویکرد خود نسبت به شیعیان را اصلاح کنند، تصریح کرد: عملکرد آل سعود در این مدت زمینه سقوط و نابودی حکام عربستان را فراهم کرده است.

 

وی با اشاره به این که غربی ها با حمایت برخی کشورهای دیکتاتور منطقه در پی تحقق اهداف شوم خود هستند، تصریح کرد: بیداری اسلامی در خاورمیانه بسیاری از توطئه های آمریکا و هم پیمانانش را خنثی کرد.

 

تولیت حوزه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد با بیان این که دولت عربستان باید به نظر و عقاید اقلیت شیعه در این کشور احترام بگذارد و در جهت رسیدگی به امور آنها تلاش کند، خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود که مدعی شیخ الحرمین هستند باید به کینه توزی های خود نسبت به شیعیان پایان دهند.

  

وی با تأکید براین که رژیم آل سعود تاوان اقدامات خود علیه ملت های بیگناه را خواهد داد، گفت: سرنوشت دیکتاتورهای منطقه باید درس عبرتی برای رژیم آل سعود باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به جنایات آل سعود در منطقه و حمایت‌های آشکار و پنهان این کشور از تروریست‌ها، همچنین حمله و تعارض به افراد غیرنظامی و هجوم به خاک کشور یمن و از همه مهم‌تر هم‌دستی با غرب به ویژه آمریکا، شاهد گسترش موج سعودی‌هراسی در منطقه هستیم.

 

مسؤول حوزه علمیه محمودآباد با تاکید بر این که جبهه سعودی اسرائیلی در منطقه به راه افتاده است، گفت: یکی از اهداف اصلی آمریکا تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و پیاده کردن نقشه‌های شوم آنها در منطقه و علیه مسلمانان واقعی است و در این بین آل سعود به عنوان مزدور دست‌نشانده، در جهت حمایت از اسرائیل قدم بر‌می‌دارد.

 

حچت الاسلام حسینی همچنین به ضعف آل سعود در حمله زمینی به عربستان اشاره کرد و گفت: عربستان در مرزهای زمین خود به دام افتاده است و توان حمله زمینی به یمن را ندارد.//950/ت302/ب1

ارسال نظرات