۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۲۵۵۷۶۹
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد؛

همایش سبک زندگی اسلامی در حوزه غذایی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم به همایش سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: چهارشنبه 2/2/94 شاهد برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی در حوزه غذایی هستیم که با حضور همکاران و کارمندان عرصه سلامت و برگزاری جشن بهداشت در محل دهکده سلامت به همت معاونت بهداشت دانشگاه برگزار خواهد شد.
سلامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد نامداری، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، امروز در نشست هفته سلامت جمهوری اسلامی با شعار ایمنی غذا از مزرعه تا سفره که در سالن شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: برنامه‌های هفته سلامت از روز اول اردیبهشت شروع خواهد شد که سه شنبه 1/2/94 نشست هم‌اندیشی مدیران استانی با موضوع امنیت غذایی برگزار خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بعد از نشست هم‌اندیشی مدیران استانی، دوره تخصصی امنیت غذایی در سطح استان قم با حضور دست‌اندرکاران عرصه سلامت برگزار می‌شود و بعد از این دوره دیداری با حضرت آیت الله مکارم شیرازی خواهیم داشت که در همین زمینه از بیاناتشان بهره خواهیم برد.

 

نامداری به همایش سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و افزود: چهارشنبه 2/2/94 شاهد برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی در حوزه غذایی هستیم که با حضور همکاران و کارمندان عرصه سلامت و برگزاری جشن بهداشت در محل دهکده سلامت به همت معاونت بهداشت دانشگاه برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به طرح تحول در عرصه بهداشت یادآور شد: آغاز طرح تحول در حوزه بهداشتی را پنج شنبه 3/2/94 کلید خواهیم زد و همچنین برنامه آموزشی، ورزشی ویژه بانوان در بوستان نرگس برگزار خواهد شد.

 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: جمعه 4/2/94 برنامه عیادت از بیماران را خواهیم داشت که اهالی رسانه می‌توانند در کنار همکاران عرصه سلامت در عیادت از بیماران حضور داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: پایگاه سنجش سلامت در حوزه سلامت را در کنار نماز جمعه خواهیم داشت و همچنین یک برنامه فرهنگی ورزشی ویژه اهالی عرصه سلامت و جشنواره غذایی که جزئیات آن را در برنامه‌های بعد به سمع و نظر علاقمندان خواهد رسید.

 

نامداری گفت: شنبه 5/2/94، برنامه معرفی و تجلیل از حامیان و خیرین سلامت را در محل سالن امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی خواهیم داشت که جهت تقدیر از زحمات اهالی عرصه سلامت این برنامه برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: یکشنبه 6/2/94، برنامه بازدید از یکی از کارخانجات غذایی نمونه استان و همچنین بازدید از مزرعه‌ای که در عرصه سلامت به عنوان مزرعه نمونه شناخته شده است را خواهیم داشت که اعضای هیأت رییسه حضور دارند و اهالی رسانه نیز می‌توانند شرکت داشته باشند./908/پ202/ف

ارسال نظرات