۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۵۵۸۹۳
استاد حوزه علمیه قائمشهر:

خیانت و کینه توزی در ذات دولتمردان آمریکایی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قائمشهر با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات خوشبین نیستند، افزود: ذات دشمن خیانت و کینه ورزی است و این مسأله در همه دوره های مختلف به اثبات رسیده است.
مسؤول بسيج طلاب حوزه علميه امام صادق قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام ناصر محسنی، مسؤول بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) امروز در جمع طلاب بسیجی این حوزه با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی هر ساله بر اساس نیازمندی های کشور در عرصه داخلی و بین المللی عنوانی را برای آن سال انتخاب می کنند، گفت: شعار همدلی و همزبانی بر اساس مبانی دینی و راستای اهداف انقلاب اسلامی تعیین و تبیین می شود.

 

وی با تاکید بر این‌که شعار سال را باید در عرصه عمل به نمایش گذاشت، بیان کرد:‌ کسانی که خود را تابع ولایت می دانند باید برنامه ریزی های کشور را بر اساس شعار سال انجام دهند تا از شعار به عمل تبدیل شود.

 

مسؤول بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع)، سربلندی نظام اسلامی را نیازمند اتحاد دولت و ملت دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس نیاز کشور مقام معظم رهبری احساس کردند که وحدت دولت و ملت باید در جهت حفظ انقلاب اسلامی و در مسیر عزت اسلامی در برابر دشمنان مستحکم شود.

 

حجت الاسلام محسنی با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات خوشبین نیستند، افزود: ذات دشمن خیانت و کینه ورزی است این در همه دوره های تاریخی صدر اسلام نمایان است.

 

وی در پاسخ به این سؤال که چرا مقام معظم رهبری موافق مذاکره هستند، تصریح کرد: رضایت مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات پاسخ به نگاه های منفی و طرز تفکری است که در دنیا بر علیه ایران دشمنان انقلاب اسلامی به وجود آورده اند.

 

مسؤول بسیج طلاب با بیان این‌که اسلام اصل مذاکره را رد نمی کند، عنوان داشت: اگر مذاکره به نتیجه مثبتی برسد برای جامعه اسلامی مایه امنیت و آسایش است.

 

حجت الاسلام محسنی با اشاره به این‌که دشمن با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارد، تصریح کرد: پیشرفت انقلاب تهدیدی برای آمریکا و کشورهای زورگو و مستبد است.

 

وی با اشاره به تحریم سلاح هسته ای از سوی مقام معظم رهبری، ادامه داد: دشمن می داند که انقلاب اسلامی به دنبال سلاح های کشتار جمعی نیست و تنها از پیشرفت علمی ایران هراس دارد.

 

مسؤول بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: این حق ایران است تا با فناوری هسته ای به امکانات و پیشرفت های علمی دست پیدا کند و نیازهای جامعه را برطرف کند.

 

وی با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده گفت: تا زمانی از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت می کنیم که بر خلاف مطالبات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و عزت انقلاب گام برندارند.

 

حجت الاسلام محسنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت آل سعود علیه یمن اظهار داشت: آل سعود چهره خبیث خود را به همه ملت ها نشان داده است.

 

وی با توجه به این‌که دیگر لقب خادم الحرمین برازنده آل سعود نیست،‌ گفت: آل سعود تا به حال با ارسال امکانات به داعش و تکفیری ها به صورت مخفیانه حمایت می کرد اما الآن مستقیم وارد عمل شده اند.

 

مسؤول بسیج طلاب حوزه امام صادق(ع) با اشاره به بیداری اسلامی در بین ملت ها خاطرنشان کرد: آل سعود از بیداری اسلامی که منشأ آن انقلاب ایران است رنج می برد و به خیال اینکه آن را خفه کند مستقیم وارد عمل شده است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات