۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۵۵۹۵۵
سردار رمضان شریف:

بیداری اسلامی با گلوله خاموش نمی‏شود

خبرگزاری رسا ـ سردار شریف گفت: منطق اسلامی کشور ایران امروز سبب بیداری اسلامی در منطقه و کشورهای اسلامی شده است و چون این بیداری رخ داده است دیگر هیچ کشوری با حمله نظامی نمی‏تواند آن را به خواب تبدیل کند.
سردار شريف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش دولت، ملت، همدلی و همزبانی در اجرای اقتصاد مقاومتی قبل از ظهر امروز در سالن همایش‏های مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد.

 

در این همایش سردار رمضان شریف مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این 36 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‏گذرد ایران کانون توجه دولت‏ها و ملت‏های جهان بوده زیرا گفتمان انقلاب گفتمانی است که به نفع ضعفا وعلیه مستکبران است.

 

وی با اشاره به تحولات منطقه خاطر نشان کرد: هر تحولی که در منطقه و جهان رخ می‏دهد نگاه اصلی جامعه جهانی به ایران است زیرا که امروز ایران از اقتدار بسیار زیادی برخوردار است.

 

وی با اشاره به مذاکرات هسته‏ای اظهار داشت: این‏که رییس جمهور آمریکا به سادگی در جهان به تعریف از قدرت علمی و نظامی ایران می‏پردازد به سبب بزرگ جلوه دادن ایران در اذهان مردم جهان نیست بلکه به سبب هراس زیاد آنها از ایران مقتدر و باور کردن این قدرت است.

 

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران، آمریکا را موجودی مغرور توصیف کرد و ابراز داشت: زبان زور و روش مستکبرانه آمریکا سبب می‏شود که دیگر کشورها را با خواری معرفی کند اما امروز شاهد هستیم که امریکا در همه سیاست‏های خود منتظر تحرکات ایران است.

 

وی مدیریت جهادی را علت قدرت کشور دانست و تصریح کرد: مدیریت جهادی و مخلصانه مسؤولان در طول تاریخ انقلاب سبب رشد کشور و از بین رفتن موانع بوده که باید همچنان ادامه یابد تا کشور به جایی برسد که از خارج به هیچ عنوان تحت فشار قرار نگیرد.

 

سردارشریف در پایان گفت: منطق اسلامی کشور ایران امروز سبب بیداری اسلامی در منطقه و کشورهای اسلامی شده است و چون این بیداری رخ داده است دیگر هیچ کشوری با حمله نظامی نمی‏تواند آن را به خواب تبدیل کند./1329/پ202/ج

ارسال نظرات