۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۵۵۹۹۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نقش کلیدی اصحاب رسانه در تبیین و تحقق شعار سال غیر قابل انکار است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با تبریک سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» بر ضرورت این که همه ملت باید در تحقق این مسأله مهم نقش آفرین باشند، تأکید کرد و گفت: اصحاب رسانه مهم ترین نقش را در تبیین این شعار ایفا می‌کنند و این رسالت بزرگی است که باید قدر آن را بدانند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، بعد از ظهر امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه این استان، با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و میلاد با سعادت حضرت امام محمدباقر(ع) به آیات پایانی سوره حشر که در این نشست تلاوت شد اشاره کرد و افزود: در این آیات تأکید شده است که اگر در عرصه ایمان قرار گرفتید به یقین باید سبک زندگیتان بر اساس تقوای الهی پایه‌ریزی شود و تقوا با ایمان گره زده شود که این مهم در تهیه اخبار و اطلاع‌رسانی نیز باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.
 
امام جمعه شهرکرد همچنین با تبریک سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» بر لزوم این که همه ملت باید در تحقق این امر مهم نقش آفرین باشند، تأکید و خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه مهم ترین نقش را در تبیین این معنا ایفا می‌کنند و این رسالت بزرگی است که باید قدر آن را بدانند.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که رسانه باید بر مدار خیراندیشی حرکت کند، خاطرنشان کرد: هرچند زبان و سلیقه اصحاب رسانه در ویرایش اخبار متفاوت است اما نباید به هیچ عنوان تخریب، کینه و بدخواهی در انعکاس اخبار وجود داشته باشد و همواره باید رویه خیرخواهانه بر رسانه حاکم باشد.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش رسانه در کمک به دولت‌ها، افزود: رسانه باید به معنای واقعی خیر دولت ‌مردان را بخواهد و با زبان خیراندیشی واقعیات را قلم بزند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با استقبال از انتقاد به جا از برخی مسائل، افزود: یکی از علت‌هایی که انتقاد سبب ناراحتی برخی از مسؤولان می‌شود این است که نوع بیان و قلم با ظرافت خاص خود نبوده است که باید مورد توجه جدی اهل رسانه و به ویژه خبرنگاران قرار گیرد.
 
وی همچنین از آغاز به کار گردهمایی مجمع بزرگ فعالان برتر این استان در 12 اردیبهشت خبر داد و با بیان این که توسعه همه جانبه استان مهم‌ترین دغدغه مسؤولان است، گفت: خوشبختانه نهضت همدلی و همزبانی در استان جدی گرفته شده است و در همین راستا نیز مجمع بزرگ فعالان استان تشکیل میشود.
 
رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در پایان با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر اصحاب رسانه در انعکاس اخبار تصریح کرد: انتظار داریم که اخبار جایگاه نمایندگی ولی فقیه در استان و موضع گیری های امام جمعه به خوبی در رسانه های مکتوب و مجازی استان انعکاس پیدا کند./9457/پ202/ب2
ارسال نظرات