۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۲۵۶۲۶۱
استاد حوزه علمیه:

بصیرت و ولایت مداری مهم ترین ویژگی آیت الله روحانی بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این که یکی از ویژگی برجسته آیت الله روحانی ولایتمداری این عالم ربانی بود، اذعان کرد: ولایتمداری و تبعیت محض آن عالم ربانی از امام راحل و مقام معظم رهبری آنچنان مشهود بود که مقام معظم رهبری در خصوص ایشان جملاتی را بیان داشتند که منحصر به فرد و خاص است.
مسؤول عقيدتي سياسي لشکر 30 گرگان

حجت الاسلام غلامرضا الله قلی، ارشد عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در مازندران و گلستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با گرامیداشت شانزدهمین سالگرد ارتحال نماینده فقید ولی فقیه در مازندران گفت: آیت الله هادی روحانی(ره) اسوه اخلاق و چهره ای بود که با دیدن ایشان انسان به یاد خدا می افتاد.

 

وی افزود: مرحوم آیت الله روحانی یک عنصر اثر گذار در امور اجرایی مازندران محسوب می شد و خدمات برجسته ایشان به خصوص در ایام جنگ و امور پشتیبانی هشت سال دفاع مقدس از یاد و خاطره ها نخواهد رفت.

 

این استاد حوزه علمیه با بیان این که یکی از افتخارات بنده در ایام طلبگی شاگردی آن فقید سعید بود، اذعان داشت: آیت الله روحانی از اساتید برجسته درس اخلاق در حوزه های علمیه مازندران بود و قبل از آنکه به نکته ای اخلاقی اشاره کند، حتمً آن را در زندگی شخصی به کار می بست و اجرا می کرد.

 

وی به دیگر ویژگی های برجسته مرحوم آیت الله روحانی(ره) اشاره و تصریح کرد: از شاخص ترین ویژگی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران تواضع، خوش اخلاق، اخلاص، زهد و ارتباط قوی با مردم بود.

 

حجت الاسلام الله قلی ضمن تاکید بر این که ساده زیستی آیت الله روحانی در حوزه مدیریتی می تواند الگوی شایسته ای برای مدیران امروز جامعه است، خاطرنشان کرد: آیت الله روحانی نمونه برجسته ای از مدیر واقعی اسلامی بود و سعی می کرد خود را با الگوی مدیریتی پیامبر گرامی اسلام تطبیق دهد.

 

وی ادامه داد: مرحوم آیت الله روحانی (ره) هم عمر خود را در خدمت اسلام گذراند و نکته های اخلاقی ایشان به طلاب بسیار راهگشا، راهساز و منبع توفیقات مکرر بود.

 

مسؤول عقیدتی سیاسی لشکر سی ارتش به همراهی آیت الله روحانی با امام راحل در مبارزات با رژیم شاهنشاهی اشاره کرد و افزود: آیت الله روحانی(ره) پرچمدار مبارزات مردم استان مازندران با رژیم ستمشاهی و همراهی با نهضت و انقلاب امام خمینی در مازندران بود.

 

وی با بیان این که یکی از ویژگی برجسته آیت الله روحانی ولایتمداری این عالم ربانی بود، اذعان کرد: ولایتمداری و تبعیت محض آن عالم ربانی از امام راحل و مقام معظم رهبری آنچنان مشهود بود که مقام معظم رهبری در خصوص ایشان جملاتی را بیان داشتند که منحصر به فرد و خاص است./1313/ت302/ب1

ارسال نظرات