۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۲۵۶۴۸۵
دادستان کل کشور:

ولایت مداری و اطاعت مردم از ولی فقیه مؤلفه بزرگ امنیت ملی است

خبرگزاری رسا ـ دادستان کل کشور ولایت مداری و اطاعت مردم از ولی فقیه را مؤلفه بزرگ امنیت ملی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان تا زمانی که رابطه مستحکم و عاشقانه ای بین مقام معظم رهبری و مردم وجود دارد نمی توانند کاری از پیش ببرند زیرا دلداگی مردم ما به ولایت یک سرمایه بزرگ ملی است.
حجت الاسلام رئيسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، دادستان کل کشور امروز در مراسم شانزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله روحانی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران با بیان این که علما به عنوان وارثان انبیا پرچمداران بیداری در عصر کنونی محسوب می شوند، خاطرنشان کرد: روحانیت پیشگام و جلودار عرصه دین و دفاع از ارزش های الهی محسوب می شود و شهادت بسیاری از علمای برجسته برای مقابله با انحرافات فکری و اخلاقی گواه این مدعا است.

 

وی افزود: بین مردم و علما به عنوان وارثان انبیاء رابطه ای عمیق وجود دارد و تاریخ گواه مبارزه عالمان با جریانات خطرناک انحراف در جوامع مختلف است.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری از امام راحل به عنوان پرچمدار بیداری در عصر کنونی نام برد و تصریح کرد: دشمنان اسلام هیچگاه نمی توانند رابطه بین توده های مردم و امام امت را درک کنند زیرا این رابطه ای عاشقانه است.

 

وی ضمن تاکید بر این نکته که انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورا بود، افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت بزرگ حسینی و عاشورایی است و امروز ملت های جهان به برکت انقلاب اسلامی بیدار شده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان این که امروز نوای امام راحل از حلقوم مقام معظم رهبری در جهان طنین انداز می شود ، اذعان کرد: امروز به لطف خدا شاهد خیزش جهانی مستضعفان هستیم و علی رغم کارشکنی جبهه استکبار و نظام سلطه به برکت خون شهدا، توده مردم جهان اراده کردند تا مسلمان زندگی کنند.

 

وی  با محکوم کردن جنایات آل سعود علیه مردم یمن اذعان کرد: جنایات آل سعود برای مقابله با بیداری اسلامی مردم یمن همانند جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین بود زیرا  عقبه همه آن به نظام سلطه و استکباری بر می گردد.

 

دادستان کل کشور ولایت مداری و اطاعت مردم از ولی فقیه را مؤلفه بزرگ امنیت ملی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان تا زمانی که رابطه مستحکم و عاشقانه ای بین مقام معظم رهبری و مردم وجود دارد نمی توانند کاری از پیش ببرند زیرا دلداگی مردم ما به ولایت یک سرمایه بزرگ ملی است.

 

وی با تاکید بر این نکته که نظام سلطه با طرح ریزی خود در صدد اشاعه جاهلیت مدرن است به مصادیق آن اشاره کرد و افزود: جاهلیت مدرن با بهره گیری از دانش روز، فناوری اطلاعات، بهره گیری از قدرت رسانه و امپراتوری خبری در صدد سلطه خود در جهت به انحراف کشاندن ملت ها است که مصداق بارز آن ترویج همجنس گرایی تحت عناوینی مانند آزادی های بشری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ادامه داد: امروز بصیرت و شناخت مانع بزرگ انحراف است و در کنار آن باید زمان شناسی را برای اقدام به موقع لحاظ کرد  زیرا برای یک انسان بصیر مهم است که چگونه و چه زمانی اقدام کنند.

 

وی به توطئه های دشمنان برای در هم شکستن مقاوم ملت ایران پرداخت و گفت: دشمن با تشویق اذهان عمومی، گسترش فساد و تغییر در باورهای دینی هجمه گسترده ای را علیه انقلاب اسلامی به عنوان منشأ بیداری در عصر کنونی طرح ریزی کرده است.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری یکی از عرصه های هجمه ی دشمنان را در فضای مجازی عنوان کرد و افزود: فضای مجازی به عنوان یک محصول مدرن بشریت دارای ضرر ها و مشکلاتی است که می تواند اخلاق و امنیت ملی را مورد خطر قرار دهد و لازم است مسئولین با مدیریت صحیح اشکالات  و خطرات آن را برطرف کنند.

 

وی با تمجید از شخصیت برجسته  مرحوم آیت الله روحانی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران، تصریح کرد: آیت الله روحانی شخصیت برجسته ای بود که علیرغم گذشت شانزده سال از رحلت این عالم ربانی خدمات و اقدامات آن مرد بزرگ در جای جای این استان دیده می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی  با بیان این که علمایی مانند آیت الله روحانی اسوه و الگوی برجسته برای  جامعه ما محسوب می شوند، ادامه داد: آیت الله روحانی به عنوان شاگرد برجسته امام راحل، هادی مردم مازندران در جریان مبارزات قبل از انقلاب و رهروی در خط امام پس از انقلاب اسلامی بود.

 

وی ویژگی برجسته آیت الله روحانی را عمل خالصانه و تقوای الهی بیان کرد و گفت: علو درجات انسان به واسطه بندگی خالص خدا به دست می آید و عمل خالصانه موجب ماندگاری و حیات ابدی انسان می شود./1313/پ202/ج

ارسال نظرات