۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۹
کد خبر: ۲۵۶۵۰۸
نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه:

ایران اسلامی در حال ترسیم فرهنگ ایستادگی در برابر استکبار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه گفت: ایران اسلامی در حال ترسیم فرهنگی جدید است و آن ایستادگی در مقابل کدخدای ساختگی نظام غرب و سلطه است که این امر اینک سبب شده سایر کشورها هم مقابل این زیاده ‌خواهی‌ های نظام غرب و آمریکا ایستادگی کنند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

حجت الاسلام سید احمد میرمرشدی نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به این که تأسیس سپاه پاسداران جزء مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می ‌رود، گفت: دیدگاه ‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت سپاه در کشور حاکی از جایگاه متعالی این مجموعه در ایران اسلامی دارد.

 

 

وی به سخن امام خمینی مبنی بر این‌که «ای کاش من هم از سپاه بودم» اشاره کرد و یادآور شد: نیروی سپاه به جای سه نیروی دریایی، هوایی و زمینی در ارتش‌ های کلاسیک دارای پنج نیرو است یکی بسیج مستضعفان و دیگری نیروی قدس که نیروی فرا مرزی ایران اسلامی است.

 

 

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه با تأکید بر این که هنوز دشمن نیروی سپاه را نشناخته است چرا که دارای نیروی عظیم بسیج و نیروی قدس است؛ تصریح کرد: کارشناسان استکبار جهانی به این نتیجه رسیده‌اند که در ایران از گزینه نظامی نمی ‌توان بهره گرفت زیرا قدرت و توان نظامی ایران قابل خدشه نیست و همچنین نمی ‌توان روی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران برای کودتا یا هر فتنه دیگری حساب باز کرد.

 

 

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح با فرماندهی بابینش و نظارت بالای مقام معظم رهبری هدایت می‌ شوند و افزون بر آن ضمن همکاری با هم بر همدیگر نظارتی دقیق و اصولی دارند.

 

 

حجت الاسلام میرمرشدی در ادامه نقش مردم را در حمایت و نظارت بر نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم دانست و مردم را حامی اصلی نیروهای مسلح عنوان کرد که در زمان‌ های مناسب و مورد نیاز مانند فتنه 88 وارد میدان می‌شوند و نقش حمایتی خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

 

 

وی اضافه کرد: ایران اسلامی در حال ترسیم فرهنگی جدید است و آن ایستادگی در مقابل کدخدای ساختگی نظام غرب و سلطه است که این امر اینک سبب شده است سایر کشورها هم مقابل این زیاده ‌خواهی‌ های نظام غرب و آمریکا ایستادگی کنند و ایران را الگوی خود بدانند.

 

 

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه در پایان یادآور شد: امروزه به یمن بیداری اسلامی، مردم مسلمان جهان هوشیارانه در مقابل قدرت های بزرگ ایستادگی کرده و ضمن دفاع از حقوق معنوی خود هرگز مغلوب زیاده گویی مستکبران نخواهند شد./939/ت303/ب4

ارسال نظرات