۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۵۶۷۴۳
صبح امروز صورت گرفت؛

صعود 15 هزار نفری بسیجیان به ارتفاعات بازی دراز

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام عملیات غرورآمیز بازی دراز، 15 هزار نفر بسیجی به این ارتفاعات صعود کردند.
بازي دراز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، صبح امروز جمع کثیری از عاشقان و رهروان شهدا پس از قرائت دعای پر فیض ندبه در جوار مزار شهدای گمنام، با رمز «یا زهرا» به ارتفاعات بازی دراز صعود کردند.
 
 
در این مراسم بیش از 15 هزار نفر از کاروان های راهیان نور، رزمندگان دفاع مقدس، مسؤولان، بسیجیان و آحاد مردم گرد هم آمدند و بار دیگر با شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی تجدید پیمان کردند.
 
 
این صعود همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز و با هدف بزرگداشت شهدای گرانقدری که در دوران جنگ تحمیلی با گذشتن از جان خود از خاک کشور دفاع کردند، برگزار شد.
 
 
سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با حضور در جمع هزاران نفر از مشتاقان اظهار داشت: عشق به شهدا صعود به این ارتفاعات را سهل و آسان می کند.
 
 
وی افزود: رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی بدون توجه به افزونی سپاه دشمن، برای حراست از مرزهای کشور تا پای جان ایستادگی کردند و بزرگترین خواسته آنها برافراشته ماندن پرچم کشور بود.
 
 
فضلی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز نیز ما به تبعیت از رزمندگان، مطیع امر رهبر معظم انقلاب هستیم.
 
 
روایت گری و خاطره گویی از دوران دفاع مقدس از زبان رزمندگان و انجام ورزش باستانی از برنامه های این مراسم بود.
 
 
گفتنی است از دیگر برنامه های این مراسم می توان به برپایی ستاد استقبال در ورودی شهر، ستاد اسکان، برپایی ایستگاه های صلواتی، استقرار کامیون سفیر آفتاب، سرود و تئاتر و تواشیح، توزیع بروشور در میان زائران و برپایی غرفه های فرهنگی در حرم احمد بن اسحاق می توان اشاره کرد./967/پ203/ب4
ارسال نظرات