۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۲۵۶۷۹۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همدلی و همزبانی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که همدلی و همزبانی زمینه ساز رفع مشکلات موجود کشور می شود، گفت: باید با همدلی و همزبانی زمینه های رفع مسائل و مشکلات کشور را به نحوی شایسته فراهم کنیم.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی رهبر مظعم انقلاب اسلامی به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: باید تلاش کنیم تا رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی را در جامعه اجرایی کنیم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که رهبر معظم انقلاب براساس شرایط موجود و زمان نسبت به نام گذاری هر سال اقدام می کنند، بیان داشت: رویکرد همه ما باید در راستای همدلی و همزبانی باشد که ثمرات و برکات بسیاری دارد.

 

وی با اشاره به این که در سال 94 مسائل و شرایط حساسی داریم، افزود: مذاکرات هسته ای و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که باید با این شعار به اهداف خود دست پیدا کنیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: رهبری شرایط را ملاحظه کردند و امسال را به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گذاری کردند که همدلی و همزبانی باید در کشور نهادینه شده و نباید شکاف و تفرقه ای وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که دولت تنها شامل ریاست جمهوری و هیات وزیران نشده و شامل حکومت و مجموعه کارکنان می شود، گفت: تمام مجموعه حکومت باید با مردم همدل شده و رابطه ای ارزنده در این راستا وجود داشته باشد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که همدلی و همزبانی به نحوی دو طرفه باید میان دولت و ملت وجود داشته باشد، افزود: کارکنان حکومت باید با تقوا و تلاشی خاص حرکت کرده و زمینه های رفع مسائل و مشکلات مردم فراهم شود.

 

وی خاطرنشان کرد: چه این که در مذاکرات هسته ای توافق شود یا نه و یا این که تحریم ها برداشته و یا برداشته نشود باید به دنبال همدلی و همزبانی باشیم که نجات بخش کشور می شود و باید آگاهانه قدم برداریم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که به عنایت امام زمان(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری امنیت عالی و شرایطی خوب در کشور وجود دارد، گفت: باید صبر و استقامت را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که همدلی و همزبانی زمینه ساز رفع مشکلات موجود کشور می شود، بیان داشت: باید با همدلی و همزبانی زمینه های رفع مسائل و مشکلات کشور را به نحوی شایسته فراهم کنیم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که حرکت با درایت، دلسوزی و خیرخواهی زمینه ساز سعادت می شود، افزود: امروز ایران اسلامی به پیشرفت های ارزنده و گرانقدری دست یافته و به الگویی ارزشمند تبدیل شده است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات