۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۵۶۸۸۵
نماینده مردم تبریز:

استحکام نظام اسلامی به برکت ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید شهدا بر تبعیت از ولایت فقیه، گفت: قوام، استمرار و استحکام نظام به برکت ولایت فقیه است.
محمد اسماعيل سعيدي، نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس امروز در یادواره شهدای حوزه بسیج جواد الائمه(ع) تبریز با توجه به توطئه های دشمنان نظام از آغاز انقلاب تاکنون، اظهار داشت: هر یک از توطئه هایی که از سوی دشمنان طراحی شده می‌توانست دولتی را ساقط کند ولی علت اصلی دوام نظام همین تبعیت از ولایت فقیه است.


وی با بیان این‌که به اعتراف دشمنان ایران بزرگ‌ترین نقش را در تحولات منطقه ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: امروز ایران به چنان قدرتی در منطقه تبدیل شده که می تواند در معادلات منطقه‌ای و بین المللی نقش اصلی را داشته باشد.


نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز تنها با ولایت‌مداری محقق می شود، افزود: دشمنان همواره به دنبال ایجاد فاصله و گسست میان ملت و ولایت بوده‌اند، از این رو به دنبال تخریب جایگاه و شأن رهبری نظام هستند.


سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله جنگده‌های عربستان سعودی به یمن و کشتار هزاران نفر از مردم بی گناه این کشور، اظهار داشت: عربستان سعودی پس از 27 روز جنگ با مردم مظلوم و با اراده یمن، آتش بس کرد درحالی که این جنگ نتیجه ای برای آل سعود نداشت.


عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلا
می افزود: حتی با وجود اجماع نخست عربستان سعودی با بیشتر کشورهای منطقه در حمله به یمن، به مدت کوتاهی با جواب منفی آن‌ها روبه‌رو شده و با تنها ماندن در این جنگ، عملا رسوایی به بار آورد.


وی در پایان برگزاری یادواره های شهدا را فرصتی برای بیان مطالبی دانست که شهدا انتظارش را دارند و ادامه داد: در این یادواره ها می‌خواهیم با شهدا تجدید پیمان کنیم که با همان فرهنگ شهادت، مقاومت، ایثار، مبارزه و سازش نکردن آن‌ها در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی بایستیم که همین ایستادگی ملت ایران نیز به برکت خون شهدا است.


گفتنی است، یادواره شهدای حوزه بسیج جواد الائمه(ع) امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آزادکان و جمعی از مردم و مسؤولان استانی در مسجد صفای بنی هاشم تبریز برگزار شد./854/پ202/ح

ارسال نظرات