۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۲۵۷۰۰۵
مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان:

شهدا سرحلقه‌ها و مربیان حقیقی دانشگاه‌ها هستند

خبرگزاری رسا ـ کیخا با اشاره به تأثیر حضور شهدا در دانشگاه‌ها، گفت: باید تمام ظرفیت‌ها را برای زنده ‌نگه داشتن یاد شهدا به کار ببریم تا تحول در دانشگاه و سپس در جامعه اتفاق بیفتد.
عليرضا کيخا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، علیرضا کیخا مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان، شب گذشته در یادواره دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد زاهدان که در جوار آرامگاه شهدای گمنام برگزار شد، گفت: کسانی که در جامعه متولی امور فرهنگی هستند، تاکنون به نحو شایسته به وظایف خود عمل نکرده‌اند که رهبر معظم انقلاب از نگرانی خود درباره مسأله فرهنگ سخن می‌گوید.

 

وی بیان کرد: امام راحل می‌فرماید دانشگاه مبدأ تحولات جامعه است اما باید دید که چه عاملی سبب تحول می‌شود در چنین مکانی کار فرهنگی سرچشمه تحول خواهد بود.

 

مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به تأثیر حضور شهدا در دانشگاه‌ها ادامه داد: امروز حضور شهدا در دانشگاه با معنویت و نورانیت خاصی احساس می‌شود برنامه‌هایی نظیر راهیان نور و برگزاری یادواره‌ها برای تحقق آرمان امام است و این فرصت طلایی را باید غنیمت شمرد.

 

کیخا با بیان اینکه شهدا سرحلقه‌ها و مربیان حقیقی دانشگاه‌ها هستند، اظهار داشت: ما معتقد هستیم که باید تمام ظرفیت‌ها را برای زنده ‌نگه داشتن یاد شهدا به کار ببریم تا تحول در دانشگاه و سپس در جامعه اتفاق بیفتد.

 

وی افزود: گوشه‌ای از وعده حقی که اولیا و صلحا به دنبال تحقق آن بودند، در دفاع مقدس دیده می‌شود آنان برای خدا از همه داشته‌های خود عبور کردند بنابراین در تمام حوزه‌های فردی و اجتماعی از جمله سبک زندگی، تحصیل و فرهنگ باید به یاد شهدا باشیم.

 

مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان خطاب به مادران شهدا گفت: ما که سال‌های دفاع مقدس را تجربه نکرده‌ایم، آرزو داریم که با معرفت به انقلاب اسلامی، راه فرزندان شما را با تمام قوا ادامه دهیم چرا که فهم درست از انقلاب ضامن بالارفتن از نردبان شهادت است./831/پ202/ب4

ارسال نظرات