۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۵۷۱۰۶
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

نتیجه حمله به یمن سرنگونی زودهنگام آل سعود است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ددمنشان آل سعود را در عین ادعای خادمی حرمین شریفین بی تعهد به تمام اصول انسانی و اسلامی توصیف کرد و گفت: مکه و مدینه در اشغال دشمنان رسول الله است.
حجت الاسلام سيداحمد حسيني خراساني
حجت الاسلام سید احمد حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ سرنوشت آل سعود را همسان مستکبرین جهانی دانست و گفت: شکست٬ رسوایی٬ لعن و نفرین ابدی حاصل آل سعود و همراهانشان در تجاوز به یمن خواهد بود.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: تجربه تاریخی مشخص کرده است که هیچ قدرت شیطانی در تاریخ نتوانسته ملتی را به زانو در بیاورد و تسلیم و رام خود گرداند؛ قدرت‌های شیطانی٬ دیکتاتورها و جباران برای ملت‌ها و جمعیت‌های به ظاهر مستضعف و محروم ممکن است اسباب زحمت باشند و آن ها را در غم عزیزانشان گرفتار کنند اما نمی‌توانند آنان را تسلیم کنند.
 
حجت الاسلام حسینی خراسانی افزود: زنان٬ مردان٬ کودکان و پیران بی دفاع را ناجوانمردانه در یمن به قتل می‌رسانند اما به اهداف شیطانی خود٬ که تسلط کامل بر این کشور است دست نخواهند یافت؛ این نتیجه و عدم دستیابی به موفقیت کاملاً روشن و قابل پیش بینی بود.
 
وی ابراز داشت: ممکن است آل سعود به عملیات ددمنشانه خود علیه کشور و ملت یمن ادامه دهند ولی این اقدامات باعث سرنگونی زود هنگام این جباران خواهد شد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیش بینی کرد: ظلم‌ها و جنایت‌های دلخراش آل سعود نسبت به مردم یمن باعث خواهد شد که مردم عربستان نیز بیدار شوند و ملت‌های مسلمان و عرب منطقه به هویت دیکتاتور مأبانه آل سعود پی برده و اسباب زوال و سقوط منحط و ضد اسلامی حکومتشان را فراهم سازند.
 
حجت الاسلام حسینی خراسانی گفت: کسانی که خود را خادم الحرمین می‌دانند و در حقیقت بایستی حافظ امنیت و سلامت جان مسلمانان و ملت‌های اسلامی باشند اصول انسانی٬ عقلایی و بین المللی و حتی اصول اسلامی مانند رعایت ماه‌های حرام٬ رعایت حال زنان٬ مردان٬ پیران و کودکان بی دفاع را کاملاً از یاد برده‌اند.
 
وی ادامه داد: ماه حرام و غیر حرام برای کسانی که تنها ادعای اسلام را دارند اختلافی ندارد؛ دد منشی و به دست آوردن منافع شیطانی برایشان اصل و مهم است؛ مردم دنیا متوجه شدند که این‌ها پایبند به هیچ اصلی از اصول انسانی و اسلامی ندارند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: سرزمین مقدس حجاز به ویژه دو شهر مقدس مکه و مدینه یعنی حرمین شریفین به نوعی بدتر از وضعیت قدس اشغال شده‌اند؛ ما همواره به این باور و عقیده بوده‌ایم که مکه و مدینه در اشغال غاصبان و دشمنان رسول خدا گرفتار آمده‌اند./836/ت/302/ش
ارسال نظرات