۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۵۷۲۴۴
آیت الله موسوی جزایری:

دانش آموزان سربازان امام زمان در سنگر مدارس هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این‌که شیطان با استفاده از شبکه های ماهواره ای و اینترنت سعی در فریب جوانان و نوجوانان دارد، گفت: دانش آموزان و اعضای انجمن اسلامی سربازان امام زمان(عج) در سنگر مدارس هستند.
ديدار دانش آموزان دختر انجمن اسلامي با نماينده ولي فقيه در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار دانش آموزان دختر انجمن اسلامی خوزستان با اشاره به این که دو نوع زندگی در دنیا وجود دارد، ابراز داشت: یک نوع زندگی خسر الدنیا و الآخره که همان ناکامی و شکل دیگر آن نجح الدنیا و الآخره و سود حقیقی است.

 

وی با بیان این که برای به دست آوردن درجه افرادی که در دنیا و آخرت سود کرده اند باید کارهایی انجام داد، افزود: آشنایی با قرآن و احادیث اهل بیت(ع) از جمله این کارهای و برای مسلمان سعادت بخش است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: خداوند برای انسان در مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نقشه راه ترسیم کرده است.

 

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که اسلام و کفر، خدا و شیطان دو لشکر در برابر یکدیگر هستند، تصریح کرد: اکنون شما دانش آموزان دختر عضو انجمن اسلامی در حقیقت در سپاه و لشکر اسلام قرار دارید.

 

وی با بیان این که از مارهای به ظاهر زیبا که در کلاس های مدارس حضور دارند باید ترس و هراس داشت، تأکید کرد: افزایش معارف دینی و بهبود اخلاق اسلامی برای مقابله با این افراد نیاز است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که شیطان با استفاده از شبکه های ماهواره ای و اینترنت در جهت نامناسب سعی در فریب جوانان و نوجوانان دارد، تصریح کرد: هر کدام از شما دانش آموزان و عضو انجمن اسلامی سربازی برای امام زمان(عج) در سنگر مدارس هستید.

 

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به آیه «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَجِیبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُم لِمَا یُحْیِیکُمْ» ابراز داشت: هنگامی که خدا انسان را به سوی حیات طبیه فرا می خواند باید لبیک گفت چرا که حیات طبیه درباره تعالیم اسلام، آرامش بخش و امیدوار کننده است.

 

وی گفت: ذهن انسان در آغاز تولد فاقد هرگونه دانش و آگاهی است؛ انسان باید فکر و ذهن خود را سرشار از علم و آگاهی نسبت به حقایق جهان کند و پس از این عمل شکر خداوند را بجا بیاورد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حضور دانش آموزی در محضر امام خمینی(ره) و درخواست پند و نصحیت از ایشان ادامه داد: امام سه مرتبه تأیید کردند که به خوبی درس بخوان و در نوبت آخر افزون بر درس خواندن در جهت خدا بودن این مسأله را نام بردند.

 

حجت الاسلام اکبر محمدیان، مسؤول دفتر انجمن اسلامی خوزستان با اشاره به برنامه های انجمن اسلامی خوزستان گفت: برگزاری دوره ویژه جشنواره کشوری در استان، برگزاری برنامه های مذهبی و ملی با همکاری هیأت انصار المهدی(عج)، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در مدارس، برپایی نمایشگاه تصویر انقلاب در دهه فجر، انعقاد توافق نامه با سازمان اوقاف و دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و فنی حرفه و برگزاری مراسم احیای دانش آموزی از مهم ترین فعالیت انجمن اسلامی خوزستان است./9453/پ202/ب4

ارسال نظرات