۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۲۵۷۳۴۱
مسؤول دارالقرآن تبلیغات اسلامی بوشهر خبرداد؛

برگزاری طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در ۷۲ مسجد شاخص استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: امسال طرح با قرآن در زلال اعتکاف در ۷۲ مسجد شاخص و محوری استان بوشهر برگزار می‌شود.
مراسم اعتکاف

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالحسین ناصری مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بعداز ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه ستاد اعتکاف شهرستان بوشهر گفت: امسال طرح با قرآن در زلال اعتکاف در 72 مسجد شاخص و محوری استان بوشهر برگزار می‌شود.

 

مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تشریح طرح با قرآن در زلال اعتکاف بیان داشت: بر اساس این طرح که از سال گذشته در ایام البیض در سطح استان به اجرا درآمد، یک مربی جهت اصلاح قرائت نماز معتکفان به مساجد محل برگزاری اعتکاف اعزام می‌شود.

 

وی ختم دسته جمعی قرآن از سوی معتکفان، اجرای تلاوت های زنده قرآن و اذان از سوی قاریان ممتاز استانی، تلاوت یک صفحه از سوره یاسین، و بیان نکات تفسیری توسط روحانی یا کارشناس قرآن و تلاوت ترتیل خوانی سوره های وارده در اعمال ام داوود را از جمله برنامه های این طرح ذکر کرد.

 

ناصری با بیان این که قرآن بهترین و ارزشمندترین پناهگاه در مقابل هجمه های فرهنگی است، افزود: همه ادارات باید دوشادوش متولیان دستگاه های فرهنگی در توسعه فرهنگ دینی و قرآنی تلاش کنند چون فرهنگ دینی پایه سعادت و کمال است و هر اندازه برای تقویت این سرمایه معنوی گام برداریم بجاست.

 

مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اضهار داشت: این طرح در 72 مسجد استان برگزار می‌شود که از این تعداد 15 مسجد در شهرستان بوشهر قرار دارد./833/د102/ب4

ارسال نظرات