۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۲۵۷۶۰۳
استاد حوزه علمیه:

تحقق ارزش های متعالی اسلامی نیازمند وحدت و همدلی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه گفت: در سایه نعمت بزرگ همدلی، پشتیبانی و همراهی است که همه در خدمت آرمان های علوی و فاطمی و حفظ و ترویج ارزش های متعالی اسلامی فداکاری می کنیم و امروزه ‌ارزش های اسلامی توانسته جایگاه و تعریف خود را در جامعه پیدا کند.
همدلي و همزباني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محسن داداشپور، استاد حوزه علمیه، شب گذشته در نشست تعاملی با مدیران بانک و مؤوسسات مالی شهرستان آمل به بیان نقش پلیس در ارتقای سطح امنیت اجتماعی اشاره کرده گفت: امروز پلیس هوشیارانه در همه عرصه ها چه حقیقی و مجازی وارد میدان شده و بهترین راه تقویت این حضور تعامل مطلوب همه است.


حجت السلام دادشپور تصریح کرد: تأمین امنیت و احساس آرامش مردم یکی از وظیفه های اصلی ناجا است که پلیس خدمت گذار مردم با تلاش شبانه روزی این مأموریت را به نحو احسن انجام داده که از همه این عزیزان کمال تقدیر و تشکر را داریم.


وی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بزرگ ترین وظیفه نیروی انتظامی، پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که باید در این راستا به نحوی شایسته گام بردارند.


معاون پیشگیری از جرم دادگستری شهرستان آمل افزود: تحقق این وظیفه بزرگ در سایه توکل به خداوند، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه، ملاک عمل قرار دادن قانون، مقررات و شرع در انجام وظایف و رعایت کردن شئونات اسلامی است.


استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: همگان باید قدردان تلاش های پلیس در تأمین امنیت پایدار بوده و نهایت همکاری را در استحکام بخشیدن به امنیت و ارتقای احساس آرامش و آسایش با پلیس داشته باشند.


حجت الاسلام داداشپور ارتباط، همدلی، پشتیبانی ملی و همراهی روحانیت با نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح و همچنین پشتیبانی نیروهای انتظامی از روحانیت، امام، فقاهت، رهبری و مرجعیت را از برکات نظام اسلامی خواند و ادامه داد: در سایه این نعمت بزرگ است که همه در خدمت آرمان های علوی و فاطمی و حفظ و ترویج ارزش های متعالی اسلامی فداکاری می کنیم و امروزه ‌ارزش های اسلامی توانسته جایگاه و تعریف خود را در جامعه پیدا کند.


 سرهنگ ابراهیم شجاعی، جانشین فرمانده انتظامی آمل در این نشست، بیان داشت: امنیت از مهم ترین نیازها و انگیزه انسانی است که تأمین امنیت آن به عهده حکومت‌ها و دولت‌ ها است که عمل به قانون ضامن ایجاد نظم و امنیت در هرجامعه و امید است و همه افراد جامعه به این مهم توجه ویژه داشته باشند.


وی خاطر نشان کرد: حفظ امنیت و رعایت حقوق شهروندی ارتباط مستقیمی با یکدیگر داشته واین موضوع از نیازهای اصلی مردم محسوب می شود.


جانشین فرمانده انتظامی آمل همچنین امنیت را یکی از شاکله‌های بنیادی توسعه پایدار دانست وافزود: جامعه سالم بدون توجه به این عنصرکلیدی محقق نمی‌شود.


شجاعی تصریح کرد: امروزه مشارکت دستگاه ها در بحث تأمین امنیت و آرامش در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت است و با مشارکت و تعامل سازنده همه ارگان هامی توانیم شاهد پایداری امنیت در جامعه باشیم.


وی مشارکت مدیران بانک ها در تأمین امنیت را ضامن امنیت پایدار در جامعه دانست و افزود: عزم ملی و مدیریت جهادی به همراه همدلی و همزبانی از راهکارهای مهم در توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات