۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۲۵۷۶۱۳
نماینده ولی فقیه در امور و حج و زیارت:

رادیو معارف در معرفت بخشی دینی به جامعه موفق بوده است

خبر گزاری رساـ مدیر رادیو معارف و مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار کرد؛ در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر رادیو معارف را رسانه‌ای فاخر خواند و گفت: رادیو معارف در معرفت بخشی دینی به جامعه موفق بوده است.
ديدارنماينده ولي فقيه درامرو حج وزيارت بامسولان رسانه قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل ازسامانه اینترنتی رادیومعارف،حجت الاسلام والمسلمین لطفی‌نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم و مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو معارف در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر گزارشی از اقدامات رسانه در حوزه حج ارائه کردند.

 

مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو معارف در این دیدار گفت: این رسانه دینی مباحث مختلفی را برای معرفت بخشی به زائران و شناخت بیشتر با آداب و فلسفه حج و زیارت تولید و پخش کرده است.

 

وی بیان اسرار معارف حج، احکام حج، فلسفه حج، آثار و برکات حج، تفسیر سوره حج و معرفی سفرنامه‌های حج را از جمله موضوعاتی عنوان کرد که در رادیو معارف پیگیری شده است.

 

تونه‌ای در ادامه گفت: در موسم حج تمامی اخبار مرتبط با زائران، اعزام‌ها و برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری به صورت کامل اطلاع رسانی می‌شود.

 

همچنین در برنامه "فقه پویا "بررسی فقهی طواف از طبقات فوقانی مسجد الاحرام و بررسی فقهی مساله رمی جمرات را با کارشناسان فقهی انجام داده ایم.

 

مدیر رادیو معارف در این دیدار از نقد تفکر وهابیت درباره زیارت و شفاعت گفت: در برنامه‌های "پرسمان اعتقادی" و "تاریخی" با حضور اساتید حوزه علمیه قم به بسیاری از شبهات وهابیت پاسخ داده‌ایم و معرفت بخشی و روشنگری در این زمینه برای زائران و علاقمندان به این مباحث صورت گرفته است.

 

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر رادیو معارف را رسانه ای فاخر در معرفت بخشی به جامعه دانست و افزود: برنامه‌های ارزنده‌ای تولید می‌کنید و من همیشه از برنامه‌های شما استفاده می‌کنم.

 

وی در ادامه خواستار برنامه‌سازی بیشتر در خصوص فرهنگ زیارت، فلسفه حج و آداب معاشرت در سفرهای معنوی از این رسانه دینی شده و بر توسعه همکاری‌ها میان این نهاد و رادیو معارف تاکید کرد./1324/د101/ف

ارسال نظرات