۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۵۷۹۳۶
رییس ستاد اقامه نماز لرستان خبر داد؛

برگزاری طرح مفتاح ویژه مروجان نماز در لرستان

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز استان لرستان از اجرای طرح مفتاح در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در طول سال در دوره های گوناگون برگزار می شود.
اقامه نماز

حجت الاسلام عابدین دوریش پور، رییس ستاد اقامه نماز استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح مفتاح شامل دوره های آموزشی کوتاه مدت برای مروجان نماز است.

 

وی با بیان این که طرح مفتاح در دوره های گوناگون در طول سال برگزار می شود، افزود: این طرح برای مربیان پرورشی مدارس، معلمان و روحانیان مروج نماز برگزار می شود.

 

حجت الاسلام درویش پور با اشاره به حضور مبلغان در اجرای طرح مفتاح یادآور شد: در سال 93 بیش از 10 مبلغ در این راستا با ستاد اقامه نماز همکاری داشتند.

 

رییس ستاد اقامه نماز استان لرستان تصریح کرد: این طرح در راستای تبیین راهکارهای تبلیغی نماز و جایگاه نماز در جامعه برگزار می شود.

 

وی در ادامه اظهار داشت: مربیان پرورشی مدارس، معلمان و روحانیان مروج نماز مباحث تخصصی نماز و شیوه های جذب دانش آموزان به نماز را فرا خواهند گرفت.

 

رییس ستاد اقامه نماز استان لرستان شیوه های تبلیغ نماز را از دیگر مواردی بیان کرد که در این دوره های آموزشی بیان می شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال 93 بیش از 150 نشست تخصصی دانش‌آموزی با موضوع نماز، بررسی شبهات دینی و بررسی اهمیت نماز در خانواده‌ها برگزار شده است.

 

حجت الاسلام درویش پور با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی طرح مفتاح یادآور شد: برای شرکت کنندگان در این دوره های آموزشی گواهینامه صادر می شود./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات