۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۵۸۱۷۲
امام جمعه موقت رشت:

زلزله سیاسی در عربستان ثمره کودک‌کشی آل‌سعود در یمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت با اشاره به نسل کشی و کودک کشی آل سعود در یمن گفت: عربستان شکست سختی در یمن خورده و زلزله سیاسی در عربستان ثمره کودک‌کشی آل‌سعود در یمن است.
امام جمعه موقت رشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده، امام جمعه موقت رشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ولات امیر المؤمنین(ع) افزود: سبک و منش زندگی امام علی(ع) برای همه انسان ها الگویی بی بدیل است این امام بزرگوار در راه اعتلای عدالت و حقانیت در محراب نماز به شهادت رسیدند.

 

خطیب موقت رشت با تاکید بر این که  سیره امام علی(ع) باید در جامعه بیش از پیش و به ویژه برای نسل جوان تبیین شود، گفت: رشادت‌ها و شجاعت‌های حضرت علی(ع) در تاریخ اسلام ثبت شده است.

 

حجت الاسلام شفیعی زاده در ادامه با اشاره به مقام والای معلمان به تشریح ابعاد شخصیتی استاد مطهری در حوزه های سیاسی و اجتماعی و مذهبی پرداخت و تصریح کرد: استاد مطهری عالمی بودن  که قلم و زبانشان در تعلیم و تربیت بی‌نظیر بود.

 

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر  این که دولت باید زمینه‌های بهبود وضعیت فرهنگیان را فراهم کند، گفت: معلمان نباید دغدغه مالی داشته باشند و باید همه وجودشان متمرکز بر تعلیم و تربیت آینده سازان فردا باشد.

 

حجت الاسلام شفیعی زاده با اشاره به جایگاه والای کارگران در اسلام و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگران در ادامه  بر چیده  واسطه‌گری و دلالی در استفاده از نیروی کار را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: حقوق و مزایای قانونی کارگران از سوی کارگران پرداخت شود.

 

امام جمعه موقت رشت با اشاره به نسل کشی و کودک کشی آل سعود در یمن خاطرنشان کرد: عربستان شکست سختی در یمن خورده و زلزله سیاسی در عربستان ثمره کودک‌کشی آل‌سعود در یمن است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات