۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۵۸۱۸۱
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

اگر تحریم‌ها به‌ صورت یکجا رفع نشود ایران اسلامی هیچ تعهدی را نمی‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله دری نجف‌آبادی خطاب به اعضای تیم مذاکره کننده ایران، گفت: با توکل بر خدا، لغو تحریم ها به طور قاطع و یک جا در دستور کار این تیم قرار گیرد و اگر طرف مقابل بخواهد بازی دربیاورد هیچ تعهدی از سوی جمهوری اسلامی ایران پذیرفته نیست.
،  آيت‌الله قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مرکزي و امام جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت‌اللهقربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک اظهار داشت: خباثت های آل سعود به حدی زیاد شده که حتی اجازه ارسال دارو و کمک های درمانی را هم از مسلمانان یمنی سلب کرده و مردم مظلوم و کودکان بی پناه یمن زیر بمباران و آتش گلوله در بدترین شرایط به سر می برند.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بااشاره به ‌جنایات آل سعود در یمن اظهار داشت: کسانی که مدعی حقوق بشر هستند دستانی آغشته به‌خون مظلومان دارند و اگر در این ادعا صداقت دارند دست از حمایت رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی و آل سعود بردارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز گویا سازمان ملل و مجامع بین المللی مرده اند و آمریکا و مدعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی در قبال جنایات آل سعود و جنایات آنها لال شده و هیچ کدام از جنایت‌های خبیثانه آنها را نمی‌بینند.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی خطاب به اعضای تیم مذاکره کننده ایران نیز گفت: با توکل بر خدا، لغو تحریم ها به طور قاطع و یک جا در دستور کار این تیم قرار گیرد و اگر طرف مقابل بخواهد بازی در بیاورد هیچ تعهدی از سوی جمهوری اسلامی ایران پذیرفته نیست.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک روز معلم عنوان کرد: طرح تحول نظام آموزش و پرورش یک هزار و 350 میلیارد تومان بار مالی داشته است و با اینکه بودجه آموزش و پرورش 110 درصد افزایش یافته است، اما تامین این بودجه به سبب کاهش قیمت نفت مشکل است و ملت باید تا تحقق اجرای این طرح ها صبوری کنند.

 

امام جمعه اراک هدف از خلقت انسان‌ها را قرب الهی، خودسازی و انسان شدن دانست و خاطرنشان کرد: انسان‌ها باید با استفاده از عمر خویش در راستای اجرای عدالت، خدمت به مردم، دستگیری از نیازمندان، کار و تلاش مجاهدانه، عبادت و انصاف که جملگی از صفات امیرمومنان(ع) است به هدف اصلی خلقت که همان قرب الهی می‌باشد، دست یابند.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: مسؤولان باید رسیدگی بهامور معلمان و مربیان را در صدر امور قرار دهند چراکه معلم باید یک شغل و فراغت داشته باشد تا بتواند نسل آینده را تربیت کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی هفته کار و کارگر را نیز به کارگران زحمت کش و پرتلاش تبریک گفت و افزود: کار و کارگر ستون فقرات جامعه است و همه کارگران و مدیران کارخانه ها باید تلاش کنند بهره وری کار بالا برود چرا که کارگران زیربنای اقتصاد مقاومتی هستند.

 

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به اینکه انسان‌ها باید قلب خویش را برای پروردگار مطهر نگه دارند، گفت: در ایام اعتکاف باید در تمامی استان مرکزی و مصلای شهر اراک این آئین که هم از لحاظ فردی و هم از لحاظ اجتماعی حائز اهمیت است به خوبی برگزار شود. /842/پ202/ب4

ارسال نظرات