۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۲۵۸۲۵۷
نماینده مجلس:

همدلی و همزبای راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور را همدلی و هم زبانی میان کارفرما، کارگر و مصرف کننده داخلی عنوان کرد و گفت: کار و کارگر نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و تعالی است و بر اساس این نگاه بلند، کارگران و کارفرمایان لازم و ملزوم هم هستند.
نماينده بابل در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حسین نیازآذری، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم تقدیر از کارگران نمونه شهرستان بابل راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور را همدلی و هم زبانی میان کارفرما، کارگر و مصرف کننده داخلی عنوان کرد و گفت: کار و کارگر نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و تعالی است و بر اساس این نگاه بلند، کارگران و کارفرمایان لازم و ملزوم هم هستند.

 

وی افزایش بهره وری و درک درست از تولید ملی را مورد تاکید قرار داد و افزود: دولت باید با حمایت همه جانبه مسیر تولید و عرضه کالاهای داخلی را در عرصه های داخلی و بین المملی فراهم کند.

 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که یکی از جلوه های اقتصاد مقاومتی بالا بردن بهره‌وری در عرصه کار است، اذعان داشت: باید و کالای تولیدی ما برند تجاری داشته باشد و دولت باید گام مهمی را در راه صیانت از کار و کارگر برداشته و فضای کسب و کار را در اختیار تولیدکننده قرار دهد.

 

وی تاکید کرد: برای برون‌رفت از شرایط فعلی باید اقتصاد مقاومتی را جایگزین اقتصاد نفتی کنیم و شیر نفت را به روی اعتبارات جاری ببندیم، در آن صورت برای اقتصاد خود ارزش قائل می‌شویم.

 

نیازآذری با اعلام این خبرکه چهارهزار میلیارد تومان در اختیار اشتغال جوانان قرار می‌گیرد، اذعان کرد: مجلس در مسیر هدفمندی یارانه به دولت اجازه داد که یارانه پردرآمدها را حذف کند تا در اختیار تولید، اشتغال جوانان، فضای کسب و کار، صنعت و حمل و نقل قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: اگر امروز نام ایران در جهان می‌درخشد، حاصل پایمردی ملت ایران به‎ویژه جوانانی است که در دفاع مقدس از کار و خدمت غافل نبوده و امروز نیز در تحریم‌ها جوانمردانه ایستاده‎اند.

 

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که باید در میدان کار و عمل این همدلی و هم‌زبانی ایجاد شود، گفت: تولیدکنندگان و کارفرمایان مدیران اصلی عرصه کار و خدمت هستند که با نگاه بسیجی برای خروج از چالش‌های جامعه گام بر می‌دارند.

 

وی افزود: بررسی زندگی امیرالمؤمنین نشان می دهد که ایشان نگاه ویژه ای به تولید و بهره گیری از ظرفیت های درونی اقتصاد داشت و به همین دلیل این مساله باید مورد توجه قرار گیرد که امام علی(ع) نماد کار و برنامه در جهان است.

 

نیازآذری بر استفاده از تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان نیازمند استفاده از کالاهای باکیفیت ایرانی و ارج نهادن به کار و تلاش صنعتگران و تولید کنندگان کشور هستیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات