۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۲۵۸۸۲۸
دادستان کل کشور:

هدف تشکیل گروه‌های تروریستی نابودی بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ دادستان کل کشور گفت: ایجاد تفرقه میان مسلمانان و ملت ها و مسلح کردن گروه های تروریستی و تکفیری برای ایجاد جنگ با مسلمانان از جمله اقدامات استکبار جهانی برای مقابله با جریان اسلامیت است.
 حجت الاسلام رييسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور در مراسم گرامیداشت شهدای افغان مدافع حرم که شامگاه دوشنبه در مهدیه تهران برگزار شد با اشاره به تلاش های دشمن در جهت نابودی امت اسلامی، تصریح کرد: دشمن در صدر اسلام تلاش می کرد تا امت اسلامی تشکیل نشود و امروز نیز دشمن در مقابله تشکیل امت اسلامی ایستادگی می کند، امت اسلامی از افرادی که دلداده اهل بیت هستند تشکیل شده است.

 

وی افزود: امروز و پس از قرن ها پرجمی به عنوان امت اسلامی از سوی امام راحل(ره) برافراشته شده است که این پرچم خواستار احیای فرائض الهی است، بنابر آیات قرآن کریم ویژگی یک امت اسلامی نزدیکی قلوب آنان به یکدیگر است.

 

ایستادگی اسلام در مقابل استکبار جهانی


حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به دوقطبی شدن جهان پس از جنگ جهانی دوم، گفت: پس از سالها که قدرت در جهان دوقطبی بود، شوروی سابق از بین رفت و استکبار جهانی پس از دست یابی به قدرت مطلق در جهان متوجه شد که اسلام متعهد تنها فرقه ای است که در مقابل آنان ایستادگی کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بنابر راهبرد استکبار جهانی جریان اسلامیت به عنوان یک تهدید در مقابل آنان شناخته شده و می بایست با آن مقابله کرد.

 

هدف استکبار جهانی نابودی بیداری اسلامی است


دادستان کل کشور با اشاره به روش های مقابله استکبار با مسلمانان، گفت: ایجاد تفرقه میان مسلمانان و ملت ها و مسلح کردن گروه های تروریستی و تکفیری برای ایجاد جنگ با مسلمانان از جمله اقدامات استکبار جهانی برای مقابله با جریان اسلامیت بوده که سمت و سوی استکبار جهانی پیروی از صهیونیستها است.

 


وی افزود: هدف استکبار جهانی از تشکیل گروه های تروریستی نابودی بیداری اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه راهبرد ایران ایجاد وحدت میان مسلمانان است، گفت: ایجاد یاس و ناامیدی در میان مسلمانان از اهداف استکبار جهانی بوده که در مقابل هدف ما ایجاد امید و وحدت  در میان مسلمانان است.

 

وظیفه ملت های مسلمان حفظ وحدت است


وی در ادامه تاکید کرد: عربستان به عنوان امتداد استکبار بوده و راهبرد ملت های مسلمان برای مبارزه با استکبار جهانی تشکیل یک امت اسلامی است، وظیفه ملت های مسلمان حفظ وحدت در میان خود و ایجاد دلدادگی به اهل بیت است، ما در برابر افرادی که بخواهند به حرم حضرت زینب(س) آسیب بزنند ایستاده و در این راه جان می دهیم.


وی افزود: اگر بخواهند به حرم های دینی و ارزش های الهی تعرض کنند با تمامی وجود در مقابل آنان ایستادگی می کنیم.

 

صبر بر تمامی فرائض سایه افکنده است


دادستان کل کشور با بیان اینکه صبر و بردباری از عناصر مهم یک امت اسلامی بشمار می رود، گفت: صبر و بردباری برای یک انسان به اندازه ای مهم است که در روایات به «راس الجسد» تعبیر شده است، انسان بی صبر مانند جسدی است که سر ندارد، صبر بر تمامی فرائض سایه افکنده است.

 

وی افزود: اعمالی مانند نماز،حج، امر به معروف و نهی از منکر، تولی و تبری، پرداخت خمس و زکات و ترک گناه نیازمند با صبر انجام پذیر خواهند بود، وجود امام حسین(ع)  نمونه بارز صبر و استقامت است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه در ماه رجب می توان ظرفیت ها را افزایش داد، اظهارداشت: بنایر فرموده امیرمومنان(ع) بهترین قلوب با ظرفیت ترین آنها است، کسب ظرفیت فقط از خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت ممکن است./811/پ202/ب4

ارسال نظرات