۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۵۸۹۲۰

دیدار سعید جلیلی با آیت الله نورمفیدی در گرگان

خبرگزاری رسا ـ سعید جلیلی امروز در گرگان با آیت الله مفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار و گفت و گو کرد.
ديدار سعيد جليلي با آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، سعید جلیلی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی امروز در گرگان با آیت الله نورالله مفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار و گفت و گو کرد.

 

آیت الله نورمفیدی در این دیدار با اشاره به روند مذاکرات هسته ای کشورمان با غربی ها گفت: امروز غرب به این نتیجه رسیده است که ایران هیچ گاه به دنبال سلاح اتمی نبوده و مقاصد صلح آمیز را دنبال می کند.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که حرف ملت ایران در جریان مذاکرات بر منطق استوار است، افزود: حداقل نتیجه مذاکرات کشورمان با کشورهای غربی اثبات اقتدار ایران اسلامی است.

 

وی حضور ایران اسلامی در جریان مذاکرات با کشورهای غربی را نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: خود غربی ها نیز به این عزت و اقتدار ایران اذعان دارند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که متأسفانه برخی کشورها به دنبال بهانه جویی هستند و تلاش می کنند که مسائل و بحران های منطقه را به ایران اسلامی گره بزنند، بیان داشت: همان طور که مقامات کشورمان گفتند ایران هیچ دخالتی در یمن ندارد و عده ای تلاش می کنند مسائل یمن و دیگر کشورهای منطقه را به ایران مربوط کنند.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که این تلاش نشان دهنده این است که مسأله هسته ای بهانه آن ها است، گفت: آن ها از ما می خواهند در مسائل منطقه سکوت کنیم و این با انقلاب ما جور در نمی آید./950/پ202/ب1

ارسال نظرات