۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۲۵۹۲۸۴
آیت‌الله صفایی بوشهری:

اساتید و مدیران حوزوی مایه عزت و افتخار حوزه هستند

خبرگزاری رسا ـ امام‌ جمعه بوشهر گفت: اساتید و مدیران حوزوی مدارس علمیه استان مایه عزت و افتخار هستند که همواره در مسیر اعتلای حوزه‌ها تلاش می‌کنند.
حضور آيت الله صفايي بوشهري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در بين معتکفين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، صبح امروز در جلسه هفتگی در مدرسه علمیه الزهرا بوشهر، با عرض تسلیت وفات حضرت زینب(س) گفت: عبودیت انسان به درگاه الهی دو گونه است، عبادت رفتاری که گناه نکردن است و نیایش به درگاه الهی که دعای مؤمن و اظهار نیاز، فقر و عجز به درگاه باری‌تعالی است.


امام‌جمعه بوشهر با اشاره به ابعاد زندگی حضرت زینب(س)، خاطرنشان کرد: حضرت زینب کبرا(س)، همچون مادر خود ام‌ابیها بودند و برای حضرت علی(ع) مادری کردند.


آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار داشت: حضرت زینب(س) در اوج مشکلات خانه امیرمؤمنان(ع) به دنیا آمد و این درد و رنج‌ها، تا آخرین لحظات حیات مبارکشان همواره با حضرت همراه بود.


وی با بیان اینکه خداوند زینب کبرا(س) را برای بعد از واقعه کربلا آفرید، ادامه داد: این بانوی بزرگ، پرچمی که در کربلا به زمین افتاد را بلند کرد و ان شاالله تا ظهور صاحب‌الزمان(عج) برافراشته خواهد ماند.


امام‌جمعه بوشهر همچنین ضمن گرامی داشت هفته معلم، بیان کرد: اساتید و مدیران حوزوی مدارس علمیه استان مایه عزت و افتخار هستند که همواره در مسیر اعتلای حوزه‌ها تلاش می‌کنند.


در پایان این نشست، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر از اساتید مدرسه علمیه الزهرا بوشهر تقدیر شد./846/پ203/ب4

ارسال نظرات