۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۲۵۹۳۱۰
امام جمعه موقت کاشان:

ملت ایران از گزینه زنگ زده نظامی هراسی ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان رعب عده‌ای باعث گستاخ شدن دشمنان و تهدید به حمله نظامی توصیف کرد و گفت:‌ فرزندان روح الله باید در برابر باج خواهی و زیاده طلبی دشمنان قسم خورده بایستند.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام
حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع معلمان درباره منفور بودن آمریکا گفت: آنچه وظیفه تمام خواص خصوصاً خواص با بصیرت است توجه ویژه به راهکارهای منفعلانه دشمن برای اقرار گرفتن از جبهه مقاومت اسلامی در ناتوان بودن اداره جهان کنونی است.
امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: همه باید بدانیم انرژی هسته‌ای ملت ایران از همان اول بهانه و دست آویزی برای به چالش کشیدن عزت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی و به دنبال آ« جبهه مقاومت بوده است.
استاد حوزه علمیه قم افزود: همه ناصحین پیش بینی می‌کردند که با توجه به روحیه استکباری آمریکا و صهیونیسم و زورگویان جهانی اگر یک قدم احساس عقب نشینی از ملت و نظام ما داشته باشند چندین گام برای ضربه زدن به جلو بر خواهند داشت.
وی اظهار داشت: این روزها جبهه دیپلماسی استکبار وقتی حرص و ولع بعضی از مجذوبان یا مرعوبان داخلی را دیدند به جای تمکین در برابر نجابت و مهربانی این ملت بزرگ به تهدید نظامی روی آورده‌اند تا جایی که از زبان مقامات رسمی شان مجدداً گزینه زنگ زده نظامی را برای چندمین بار به روی میزشان قرار داده‌اند.
امام جمعه موقت کاشان ابراز داشت: در چنین شرایطی است که جان بازان جبهه مقاومت و مجاهدان میدان ارزش‌ها فرزندان روح الله باید در برابر باج خواهی و زیاده طلبی دشمنان قسم خورده بایستند و فریاد هیهات من الذله را که شعار همیشگی انقلاب اسلامی است یکبار دیگر به گوش کر کری و یارانش برسانند.
حجت الاسلام احتشام خاطرنشان کرد: آنچه در سخنان رهبر عزیز انقلاب موج می‌زد عزت و عظمت ملتی بزرگ در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و معمار کبیر آن است./836/ت302/ج
ارسال نظرات