۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۵۹۵۳۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

آل سعود اجرا کننده سیاست های ایادی استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل، گفت: کشور عربستان با حمله به مردم مظلوم یمن چهره واقعی خود را نشان داده است و این کشور سیاست های ایادی استکبار جهانی را در کشور یمن اجرایی می کند.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در حاشیه راهپیمایی سراسری محکومیت حملات نظامی کشور عربستان به مردم مظلوم و ستمدیده یمن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، گفت: مردم مظلوم یمن تحت ظلم و ستم های بسیاری از سوی آل سعود قرار دارند.


امام جمعه آمل با بیان این که کشتار مردم بی گناه یمن محکوم است، بیان داشت: باید اعلان انزجار خود را به نسبت به جنایات گسترده آل سعود نسبت به مردم یمن داشته باشیم که تحت سخت ترین جنایات قرار دارند.


وی با اشاره به این که آل سعود به دنبال ضربه زدن به شیعیان است و می خواهد به مقابله بپردازد، افزود: آل سعود راه ظلم و ستم را در پیش گرفته و دست به این جنایات می زند.


حجت الاسلام رحمانی آملی، تصریح کرد: کشور عربستان با حمله به مردم مظلوم یمن چهره واقعی خود را نشان داده است که این کشور سیاست های ایادی استکبار جهانی را در کشور یمن اجرایی می کند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار مردم مظلوم و ستمدیده یمن، گفت: مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر در قبال جنایات صورت گرفته سکوت کرده و در راستای تحقق اهداف و منافع خود حرکت دارند.


امام جمعه آمل با بیان این که عربستان نمی تواند به اهداف و منافع خود در کشور یمن دست پیدا کند، بیان داشت: شکست آل سعود در کشور یمن قطعی خواهد بود که نمی توانند به خواسته های خود در این کشور دست پیدا کنند.


وی با تاکید بر این که ملت یمن در برابر حملات آل سعود با اقتدار ایستادگی و مقاومت می کند، خاطرنشان کرد: ظلم هیچ گاه دوام و پایداری ندارد که این حملات برای آل سعود ختم به خیر نخواهد شد.


امام جمعه آمل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش وحدت در میان کشورهای اسلامی، افزود: دشمنان خواستار این هستند که مسلمانان با یکدیگر وحدت نداشته باشند که در این راستا از هر نقشه ای استفاده می کنند ولی مسلمانان باید با اتحادی بی نظیر فریب برنامه های ایادی استکباری را نخورند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایادی استکبار جهانی همواره به دنبال ایجاد نفاق و اختلاف میان مسلمانان بوده اند، خاطرنشان کرد: کشورهای مسلمان باید با اتحاد و همبستگی به فکر تحقق تعالیم والای اسلامی و گسترش این تفکر ارزنده در سراسر جهان باشند./950/پ202/ب4

ارسال نظرات