۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۲۵۹۸۵۹
با حضور استان های مازندران و سمنان؛

دوره دانش افزایی ورزش روزانه طلاب برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره دانش افزایی ورزش روزانه مدارس علمیه استان های مازندران و سمنان در منطقه عباس آباد بهشهر برگزار شد.
دوره دانش افزايي ورزش روزانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، مراسم اختتامیه دوره دانش افزایی ورزش روزانه مدارس علمیه استان های مازندران و سمنان امروز در منطقه عباس آباد بهشهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: این دوره با حضور 70 نفر از طلاب مدارس علمیه استان های مازندران و سمنان به مدت یک روز و با حضور مربی رسمی فدراسیون ورزش های همگانی در عباس آباد بهشهر برگزار شد.

 

وی با بیان این که حوزه علمیه مازندران میزبان این دوره دانش افزایی بوده است، خاطرنشان کرد: در این دوره یک روزه مهم ترین مسائل ورزشی به صورت تئوری و عملی به طلاب آموزش داده شد.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با بیان این که از هر مدرسه علمیه دو نفر از طلاب ورزشکار در این دوره دانش افزایی ورزشی شرکت کردند، بیان داشت: در پایان این دوره آموزشی یک طلبه به عنوان مربی، ورزش صبحگاهی را در مدارس علمیه اجرا می کند.

 

وی با اشاره به این که دین مبین اسلام برای ورزش، اهمیت ویژه ای قائل است، تصریح کرد: چرا که ورزش، در سلامت جسم و روح و روان بسیار مؤثر است.

 

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر تحصیل، تهذیب و ورزش تاکید دارند، افزود: امروز حضور جوانان سالم، بانشاط و با انرژی و با افکار سالم برای پیشرفت و سعادت جامعه ضروری است که ورزش یکی از راهکارهای تربیت جوانان سالم در جامعه است.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: ورزش، خمودگی و افسردگی را از جامعه دور و نشاط و سرزندگی را برای آن به ارمغان می آورد.

 

وی در پایان افزود: با ترویج فرهنگ ورزش در بین جوانان جامعه، آنها را در برابر آسیب های فردی و اجتماعی مصون می سازیم.

 

حجت الاسلام میرعمادی با توجه به فرمایش رهبری در خصوص این که باید طلاب را به ورزش وادار کرد گفت: سلامت جسمی و روحی طلاب موجب تقویت بنیه علمی طلاب می شود.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران همچنین از همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره سلامت بدنی معاونت امور طلاب حوزه علمیه در تأیید احکام مربیان دوره دیده تقدیر کرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات