۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۲۶۰۰۳۳
استاد حوزه علمیه مازندران:

سبک زندگی اسلامی، جامعه را در برابر هجمه های غرب مصون می دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که سبک زندگی اسلامی باید در جامعه نهادینه شود، گفت: باید سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) را به عنوان امری ارزنده سرلوحه امور خود قرار دهیم.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، شب گذشته در جمع معلمان و پیشکسوتان مجتمع آموزشی فضیلت اجبارکلا با بیان این که زیبای های خلقت آفرینش انسان را به تفکر فرو می برد، گفت: خداوند منان زیبایی نظام را نقاشی کرد که نگاه به آن شگفت آور است و بشریت را به سوی زندگی ایده آل هدایت می کند.

 

وی با بیان این که معلم جهان هستی خداوند منان است، افزود: خداوند هم با فرستان پیامبران همراه با کتب مختلف سعی داشته تا به واسطه آنها بشریت را به سمت حق هدایت و راهنمایی کند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر، ادامه داد: امروز رسالت معلمان که مسؤولیت تعلیم و تربیت آینده سازان نظام در دستان آنها است بسیار سنگین بوده که خدایی ناکرده چه بسا با راهنمایی وهدایت نادرست انسان هایی را به نابودی می کشاند.

 

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: انتظار این است که معلمان فضایی را آماده کنند تا جامعه بشری را به خداوند منان و دین مبین اسلام نزدیک کند.


وی با تاکید بر این که شغل معلمی شغل مقدسی است، بیان داشت: هر قشری که به جامعه خدمت می کند عده ای به نام پشتیبان باید آنها را حمایت کنند و دولت تدبیر و امید و نمایندگان مجلس طرحی را به اجرا در آورند که معلمان را حمایت کنند که معلم در کلاس به جز درس دادن به چیز دیگری فکر نکند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که نظام اسلامی ایران برگرفته از آموزه های دینی است، یادآورشد: در این نظام اسلامی آزادی و اندیشه از فرهنگ دینی و اسلامی نشأت گرفته و فرهنگ غربی جایی ندارد.


امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که سبک زندگی اسلامی باید در جامعه نهادینه شود، گفت: باید سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) را به عنوان امری ارزنده سرلوحه امور خود قرار دهیم.


وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات، تصریح کرد: همه کسانی که قصد دارند در این انتخابات شرکت کنند در حرف زدن مراعات کنند که خدایی ناکرده صحبت های آنها برای هوای نفس و امور شیطانی نباشد.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که طرح استانی شدن انتخابات ضربه بزرگی به شهرهای کوچک می زند، گفت: انتخابات استانی یک پروسه بسیار بزرگی است که شاید در اجرا سبب مشکلاتی شود و باید برای عمل به آن سنجیده اقدام شود تا شهرهای دیگر صدمه نبینند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: هر نقطه ای که سخن از اخلاق باشد برد و پیروزی است که در ایام تبلیغات انتخابات باید صداقت و درستی به نحوی شایسته وجود داشته و این امور ارزنده را تبلیغ کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات